וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת הכדורגלנים והקטינות: נערה נוספת מסרה עדות במשטרה

16.6.2020 / 17:21

הנערה השנייה המעורבת הפרשה, שבה עלה החשד לבעילה אסורה על ידי שני שחקני מכבי תל אביב, העידה במשך שבע שעות בפני חוקרי ימ"ר מרכז, לאחר שההליך נדחה ביום. אחד ממקורביה: "היא עוברת שיימינג"

-

הנערה השנייה המעורבת בפרשת הכדורגלנים והקטינות מסרה היום (שלישי) עדות בימ"ר (היחידה המרכזית) מרכז שברמלה. הנערה העידה במשך שבע שעות בפני החוקרים, זאת לאחר שאתמול הוחלט לדחות את עדותה. מקורב לנערה אמר כי "היא עוברת שיימינג מטורף ברשתות וימים קשים".

עורך דינה של הנערה, ששי גז, מתח ביקורת נגד הטענות לפיהן החקירה צפויה להסתיים בקרוב. "איך אפשר לסגור תיק בלי לקחת תגובות?", אמר. "איך צריכה להרגיש מישהי שלא היתה בחקירה וכבר אומרים וכותבים שהתיק שלה נסגר? איך היא צריכה להרגיש כשהיא שומעת שלא נותנים אמון בעדות שלה?".

מתחם האימונים של מכבי תל אביב, קרית שלום. ראובן קסטרו
הנערה השנייה מסרה עדות בפרשה. מתחם האימונים של מכבי ת"א/ראובן קסטרו

שלשום מסרה עדות נערה נוספת המעורבת בפרשה. בנוסף לכך, המשטרה חקרה באזהרה את שני השחקנים החשודים בקיום יחסים אסורים עם הנערות. בסיום חקירתם, שארכה כארבע שעות, שוחררו הכדורגלנים לביתם בערבות עצמית ללא תנאים מגבילים. לוואלה! NEWS נודע כי הם מסרו לחוקרים מידע רב, כמו צילומי מסך והקלטות שיש בידיהם.

במסגרת החקירה צפויים למסור עדות אנשים נוספים שהיו במסיבת יום ההולדת שנערכה בתחילת חודש מאי, שבה ככל הנראה הכירו השחקנים והנערות. גם השחקן שחגג את יום ההולדת צפוי למסור את גרסתו, כשהדבר העיקרי שהמשטרה תרצה לברר היא מה המידע שהיה לו באשר לגילים של הנערות.

עם פתיחת החקירה, במשטרה הזכירו כי בית משפט השלום בראשון לציון הוציא צו איסור פרסום על כל פרט מפרטי החקירה העלול לזהות את החשודים או את הקטינות. "בימים האחרונים מופצים ברשתות החברתיות חומרים רבים הנחזים כקשורים לחקירה. אין בכוונתנו להתייחס בשלב זה לדברים עד לבירור העובדות בתיק ועד להסרת צו איסור הפרסום בנדון", מסרה המשטרה.

עוד בוואלה!

פרשת הכדורגלנים והקטינות: השחקנים נחקרו, עדות נגבתה מאחת הנערות

לכתבה המלאה

במכבי תל אביב החליטו להוציא את שני השחקנים לחופשה, עד לבירור כל הפרטים. עורכי דינם של השחקנים, עדי כרמלי וינון היימן, טענו עוד מיום חמישי כי הנערות פעלו לפי דפוס קבוע, בו הן מזדהות כמבוגרות מגיל 16. מטיעוני הצדדים כפי שהושמעו בכלי התקשורת, ניתן להעריך כי השחקנים יטענו שהם בדקו את הגיל של הבנות וכאמור יש ברשותם הוכחות לתעודות מזויפות שהיו באמצעותן וששירתו אותן באירועים שונים. מנגד, הנערות טענו באמצעות מקורבים מאז פרסום הפרשה שהן לא התבקשו על ידי השחקנים למסור את הגיל שלהן ואף סיפרו לשחקנים כי הן תלמידות בבית ספר.

(עדכון ראשון: 09:35)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully