וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היא בת גילך? 17?": התכתבות הנערה שבמרכז פרשת הכדורגלנים

11.6.2020 / 19:16

לידי וואלה! NEWS הגיעה התכתבות של אחת מהנערות במרכז הפרשה שבמסגרתה עלו חשדות נגד שני שחקני מכבי תל אביב. לפי גורם המעורה בפרטים, בהתכתבות מלפני כמה שבועות היא הציגה את עצמה בפני אחד מאוהדי הקבוצה כבת 17. המשטרה פתחה בחקירה

סטילס: ראובן קסטרו, וידאו: ניב אהרונסון

שני שחקני מכבי תל אביב, החשודים בקיום יחסי מין אסורים עם קטינות מתחת לגיל 16, טוענים כי יש בידיהם הוכחות לכך שהנערות הבהירו שהן מעל גיל 18. לידי וואלה! NEWS הגיע היום (חמישי) צילום מסך מהתכתבות ווטסאפ של אחת מהנערות שעומדות במרכז הפרשה.

בהתכתבות, נשאלת הקטינה על חברתה: "היא בת גילך 17?", והיא מצדה משיבה בחיוב. לטענת גורמים המעורים בפרטים, ההתכתבות התקיימה לפני כמה שבועות בין הנערה לבין אוהד אחר בקבוצה, שבה לפי טענת הגורם היא הציגה את עצמה כמי שמעל גיל ההסכמה. אותו גורם סיפר כי הקטינה הייתה בקשר עם כמה אוהדים מקבוצת הכדורגל, ופעם אחר פעם הציגה את עצמה כך. התכתבות זו, וחומרים נוספים, יועברו בקרוב למשטרה שפתחה בחקירה בעקבות הפרסום. התיק הועבר להמשך טיפול במחלק נוער חשיפה ביחידה המרכזית של מחוז מרכז.

התכתבות ווטסאפ של אחת הבנות שעומדת במרכז פרשת המין עם אחד מאוהדי הקבוצה. -, אתר רשמי
ההתכתבות של הנערה עם אחד מאוהדי הקבוצה/אתר רשמי, -

עורך דינם של שני השחקנים הבכירים עדי כרמלי אמר כי יש בידיהם תמונות המעידות על כך שהנערות זייפו תעודות זהות בעבר, בו הציגו את עצמן כבנות 19. בתעודות הזהות המזויפות, לכאורה, ניתן לראות שתאריך הלידה של אחת הנערות הוא 21 ביולי 2001 - כלומר, מעל גיל 18. תאריך הלידה של האחרת בתעודת הזהות המדוברת הוא 22 באוקטובר 2001 - גם כן מעל גיל 18.

שר התרבות והספורט, חילי טרופר, אמר מוקדם יותר בתגובה ראשונה לפרשה כי "האירוע שפורסם בנוגע לשחקני הכדורגל צריך להתבהר בצורה מסודרת וישרה במשטרה. אני מציע לכולנו להיזהר מלהסיק מסקנות מוקדמות מדי ואיני רוצה לדבר לגופו של מקרה ספציפי. עם זאת, זו הזדמנות לאמירה עקרונית רחבה יותר: ספורטאים, בוודאי בעולם המקצועני וההישגי הם דמויות שצריכות להוות דוגמה אישית, גם בכל הנוגע להתנהגות ראויה ומכבדת".

עוד בוואלה!

עורכי הדין טוענים כי הנערות הציגו תעודות זהות מזויפות: "יש לנו עוד ראיות"

לכתבה המלאה
מתחם האימונים של מכבי תל אביב קרית שלום. ניב אהרונסון
מתחם האימונים של מכבי תל אביב, היום/ניב אהרונסון

הפרשה החלה כשתלונה הגיעה למועדון ואל התיכון בו לומדות הנערות, שבעת ביצוע הקשר המיני על פי החשד היו מתחת לגיל 16. ההערכה היא כי שני השחקנים הכירו את הנערות באירוע, ודאגו להזמינן לבית של אחד מהם - ושם על פי החשד קיימו איתן קשר מיני. מכבי תל אביב הגיבה בקצרה ומסרה רק כי "המועדון מודע לפרסומים באמצעי התקשורת ועוקב אחר ההתפתחויות. בשלב זה לא נגיב מעבר לתגובה זו".

(עדכון ראשון: 18:13)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully