וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת הכדורגלנים והקטינות: השחקנים נחקרו, עדות נגבתה מאחת הנערות

14.6.2020 / 0:00

שני שחקני מכבי ת"א החשודים שקיימו יחסים אסורים עם נערות מתחת לגיל 16, נחקרו באזהרה במשטרה במשך כארבע שעות ומסרו לחוקרים צילומי מסך והקלטות. בתום החקירה שוחררו לביתם ללא תנאים מגבילים והם צפויים להיחקר פעם נוספת. בנוסף, עדות נגבתה מאחת הנערות המעורבות

בווידאו: שחקני מכבי תל אביב נחקרים בפרשת הכדורגלנים והקטינות/צילום: יותם רונן, עריכת וידאו: ניר חן

המשטרה חקרה היום (ראשון) באזהרה את שני שחקני מכבי תל אביב, החשודים בפרשת הכדורגלנים והקטינות, במסגרתה לפי החשד קיימו יחסים אסורים עם נערות מתחת לגיל 16. בסיום חקירתם, שארכה כארבע שעות, שוחררו הכדורגלנים לביתם בערבות עצמית ללא תנאים מגבילים. לוואלה! NEWS נודע כי הם מסרו לחוקרים מידע רב, כמו צילומי מסך והקלטות שיש בידיהם. בנוסף לכך, נגבתה עדות מאחת הנערות המעורבות בפרשה. גורם המעורה בפרטי החקירה אמר כי הם צפויים להיחקר פעם נוספת.

חקירת הפרשה החלה יומיים אחרי פתיחת תיק החקירה בימ"ר (היחידה המרכזית). במשטרה הזכירו כי בית משפט השלום בראשון לציון הוציא צו איסור פרסום על כל פרט מפרטי החקירה העלול לזהות את החשודים וכל פרט העלול לזהות את הקטינות.

"בימים האחרונים מופצים ברשתות החברתיות חומרים רבים הנחזים כקשורים לחקירה. אין בכוונתנו להתייחס בשלב זה לדברים עד לבירור העובדות בתיק ועד להסרת צו איסור הפרסום בנדון", מסרה המשטרה.

מתחם האימונים של מכבי תל אביב קרית שלום. ניב אהרונסון
מתחם האימונים של מכבי תל אביב בכדורגל/ניב אהרונסון

במכבי תל אביב החליטו להוציא את שני השחקנים לחופשה, עד לבירור כל הפרטים. עורכי דינם של השחקנים, עדי כרמלי וינון היימן, טענו עוד מיום חמישי כי הנערות פעלו לפי דפוס קבוע, בו הן מזדהות כמבוגרות מגיל 16. מטיעוני הצדדים כפי שהושמעו בכלי התקשורת, ניתן להעריך כי השחקנים יטענו שהם בדקו את הגיל של הבנות וכאמור יש ברשותם הוכחות לתעודות מזויפות שהיו באמצעותן וששירתו אותן באירועים שונים. מנגד, הנערות טענו באמצעות מקורבים מאז פרסום הפרשה שהן לא התבקשו על ידי השחקנים למסור את הגיל שלהן ואף סיפרו לשחקנים כי הן תלמידות בבית ספר.

במסגרת חקירת המשטרה צפויים למסור עדות אנשים שהיו ביום ההולדת בתחילת חודש מאי, בו הכירו ככל הנראה השחקנים והנערות. גם השחקן שחגג את יום ההולדת אליו הגיע שחקן אחד או אפילו שניים ממכבי תל אביב אמור למסור את גרסתו, כשהדבר העיקרי שירצו לברר איתו הוא מה ידע באשר לגילים של הנערות. קרוב לוודאי שמכשירי הסלולר של כל המעורבים יילקחו לצורך חקירה ובדיקה האם נמחקו תכנים כלשהם, שיכולים לשפוך אור על הפרשה.

לא מן הנמנע שהמשטרה תרצה להגיע לחברות של הנערות ולשמוע מהן על דפוס ההתנהגות של הנערות והאם הן אכן נהגו להזדהות כמבוגרות מכפי גילן, כפי ששחקני מכבי תל אביב טוענים.

(עדכון ראשון: 18:27)

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully