וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחת הנערות מפרשת הכדורגלנים תמסור עדות: "עוברת ימים קשים"

15.6.2020 / 17:18

הנערה השנייה המעורבת הפרשה, שבה עלה החשד לבעילה אסורה על ידי שני שחקני מכבי תל אביב, תגיע מחר לימ"ר מרכז כדי למסור עדות. מקורב אליה: "היא עוברת שיימינג מטורף ברשתות, את כל מה שיש לה לומר היא תמסור לחוקרים"

בווידאו: שחקני מכבי תל אביב נחקרים בפרשת הכדורגלנים והקטינות/צילום: יותם רונן, עריכת וידאו: ניר חן

הנערה השנייה המעורבת בפרשת הכדורגלנים והקטינות תגיע מחר (שלישי) לימ"ר (היחידה המרכזית) מרכז כדי למסור עדות. זאת, לאחר דחיית העדות, שהייתה אמורה להימסר היום, וגביית עדותה של נערה נוספת אתמול. מקורב אליה אמר כי "היא עוברת שיימינג מטורף ברשתות וימים קשים. את כל מה שיש לה לומר היא תמסור לחוקרי המשטרה".

בנוסף לשתי הנערות, המשטרה חקרה אתמול באזהרה את שני השחקנים החשודים בקיום יחסים אסורים עם הנערות. בסיום חקירתם, שארכה כארבע שעות, שוחררו הכדורגלנים לביתם בערבות עצמית ללא תנאים מגבילים. לוואלה! NEWS נודע כי הם מסרו לחוקרים מידע רב, כמו צילומי מסך והקלטות שיש בידיהם.

מתחם האימונים של מכבי תל אביב, קרית שלום. ראובן קסטרו
מתחם האימונים של מכבי תל אביב בכדורגל בקריית שלום/ראובן קסטרו

עם פתיחת החקירה, במשטרה הזכירו כי בית משפט השלום בראשון לציון הוציא צו איסור פרסום על כל פרט מפרטי החקירה העלול לזהות את החשודים או את הקטינות. "בימים האחרונים מופצים ברשתות החברתיות חומרים רבים הנחזים כקשורים לחקירה. אין בכוונתנו להתייחס בשלב זה לדברים עד לבירור העובדות בתיק ועד להסרת צו איסור הפרסום בנדון", מסרה המשטרה.

במכבי תל אביב החליטו להוציא את שני השחקנים לחופשה, עד לבירור כל הפרטים. עורכי דינם של השחקנים, עדי כרמלי וינון היימן, טענו עוד מיום חמישי כי הנערות פעלו לפי דפוס קבוע, בו הן מזדהות כמבוגרות מגיל 16. מטיעוני הצדדים כפי שהושמעו בכלי התקשורת, ניתן להעריך כי השחקנים יטענו שהם בדקו את הגיל של הבנות וכאמור יש ברשותם הוכחות לתעודות מזויפות שהיו באמצעותן וששירתו אותן באירועים שונים. מנגד, הנערות טענו באמצעות מקורבים מאז פרסום הפרשה שהן לא התבקשו על ידי השחקנים למסור את הגיל שלהן ואף סיפרו לשחקנים כי הן תלמידות בבית ספר.

עוד בוואלה!

פרשת הכדורגלנים והקטינות: השחקנים נחקרו, עדות נגבתה מאחת הנערות

לכתבה המלאה

במסגרת חקירת המשטרה צפויים למסור עדות אנשים שהיו ביום ההולדת בתחילת חודש מאי, בו הכירו ככל הנראה השחקנים והנערות. גם השחקן שחגג את יום ההולדת אליו הגיע שחקן אחד או אפילו שניים ממכבי תל אביב אמור למסור את גרסתו, כשהדבר העיקרי שירצו לברר איתו הוא מה ידע באשר לגילים של הנערות. קרוב לוודאי שמכשירי הסלולר של כל המעורבים יילקחו לצורך חקירה ובדיקה האם נמחקו תכנים כלשהם, שיכולים לשפוך אור על הפרשה.

לא מן הנמנע שהמשטרה תרצה להגיע לחברות של הנערות ולשמוע מהן על דפוס ההתנהגות של הנערות והאם הן אכן נהגו להזדהות כמבוגרות מכפי גילן, כפי ששחקני מכבי תל אביב טוענים.

(עדכון ראשון: 15:50)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully