וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרבות רחוב בין כנופיות צ'צ'ניות לתושבים בצרפת: "השלטון חדל לתפקד"

16.6.2020 / 13:30

הלילות האחרונים בעיר דיז'ון היו בסימן חיסול חשבונות בין מהגרים צפון אפריקנים לכנופיות צ'צ'ניות, שקראו לנקום על תקיפת חברם. מכוניות ופחים נשרפו, הרחובות הוצפו בגברים חמושים ורעולי פנים, וראש העיר הזהיר מפני אנרכיה

צילום: תוכן גולשים - שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

כוחות משטרה חמושים הוצבו בחלקים מהעיר דיז'ון במזרח צרפת, לאחר שאלימות פרצה בין כנופיות יריבות זה הלילה הרביעי ברציפות. הרשויות דיווחו כי מכוניות הוצתו ופחים הובערו אתמול (שני) בשעות הערב, טרם הגעתם של כמה עשרות שוטרים שהצליחו להשיב את הסדר על כנו.

מפקד המשטרה המקומית, ברנרד שמלץ, ניצב מקומי, טוען כי המתיחות הגיעה על רקע "חיסול חשבונות" בין מהגרים צ'צ'נים לתושבי גרסיל, רובע עני בעיר ובו אוכלוסיית מהגרים צפון אפריקנים גדולה.

קרבות כנופיות בדיז'ון, צרפת, 15 ביוני 2020. -, צילום מסך
קראו לנקמה דרך הרשתות החברתיות. המהומות בדיז'ון/צילום מסך, -

תחנת הרדיו האזורית "פרנס בלו" ציטטה את התובע של דיז'ון, אריק מתיאס, שאמר כי נפתחה חקירה סביב ניסיון רצח מאורגן והסתה לאלימות. מתיאס אמר כי על פי החשד, הצ'צ'נים השתמשו ברשתות החברתיות כדי לקרוא לנקמה על תקיפת חבר מקהילתם בידי מהגרים ממוצא צפון אפריקני.

עוד בוואלה!

תלויים על עץ: מקרי המוות החשודים של שני שחורים בקליפורניה

לכתבה המלאה

סרטונים המראים עשרות גברים צ'צ'נים עם ברדסים, חלקם חובשים כובעי גרב, מנופפים באקדחים וסכינים ברחובות דיז'ון, הציפו את הרשתות החברתיות במהלך סוף השבוע.

"אנחנו לא נמצאים עוד בשלטון מתפקד כשככה נראים פני הדברים", אמר ראש העיר פרנסואה רבסאמן בריאיון לטלוויזיה המקומית, שבו התלונן על המחסור במשאבים משטרתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully