וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלויים על עץ: מקרי המוות החשודים של שני שחורים בקליפורניה

רוברט פולר ומלקולם הארש נמצאו מתים בשתי עיירות נפרדות בהפרש של שבועיים. המשטרה המקומית סבורה שזאת התאבדות, אך המשפחות שלהן מטילות ספק: ""כל מה שהם אמרו לנו לא היה נכון". הרשויות הפדרליות חוקרות את האירועים, שמגיעים על רקע המחאה הארצית על הרג ג'ורג' פלויד

צילום: רויטרס, עריכה: ירדנה עבודי פוקס

הרשויות הפדרליות בארצות הברית יבחנו את חקירת מותם של שני שחורים שנמצאו תלויים על עצים בקליפורניה. המשטרה המקומית אמרה כי אין חשד לפלילים במותם של של רוברט פולר ומלקולם הארש, שנמצאו מתים בשתי עיירות נפרדות בהפרש של שבועיים זה מזה. עם זאת, יש החוששים שלא היו אלו מקרי התאבדות.

עצומה לחקירה מקיפה סביב מותו של פולר גרפה אלפי חתימות, אחרי שגופתו נמצאה תלויה מעץ ב-10 ביוני בעיירה פלמדייל. גורמים רשמיים אמרו במהלך מסיבת עיתונאים כי נראה שהצעיר בן ה-24 שם קץ לחייו, אולם משפחתו טוענת שהוא לא היה אובדני.

"כל מה שהם אמרו לנו לא היה נכון. אחי לא התאבד", אמרה דיימונד אלכסנדר, אחותו של פולר, בעצרת ביום שבת האחרון.

מלקולם הארש, רוברט פולר, שנמצאו תלויים על עצים בקליפורניה. -, אתר רשמי
המשפחות רוצות תשובות. מלקולם הארש ורוברט פולר/אתר רשמי, -

הארש נמצא תלוי מעץ במתחם מחוסרי בית בויקטורוויל ב -31 במאי. גורמים רשמיים במקום אמרו שהגבר בן ה-37 ככל הנראה התאבד. עם זאת, סיבת המוות הרשמית שלו טרם נקבעה.

"אנחנו מנסים להשיג תשובות נוספות על מה שקרה. אחי היה כל כך אהוב, לא רק במשפחתו אלא אפילו בפני זרים. זה לא הוא", אמרה אחותנו הרמוני בריאיון לטלוויזיה.

ה-FBI, לשכת התביעה הפדרלית במחוז המרכזי בקליפורניה ואגף זכויות האזרח במשרד המשפטים אמרו כי הם עוקבים אחר החקירות בלשכות השריף במחוז לוס אנג'לס וסן ברנרדינו. שתי הלשכות אמרו כי הן ישתפו פעולה עם החוקרים.

מותם של השניים קרה בזמן המחאה ברחבי ארצות הברית הקורת לשים קץ לחוסר השוויון הגזעי, לגזענות ולאלימות המשטרה, שפרצה אחרי ההרג של ג'ורג' פלויד בידי שוטר לבן במיניאפוליס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully