וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן ערובה בביתו: החילוץ הדרמטי של המיליארדר הסיני

חה שיאנגג'יאן, מהאנשים העשירים בעולם, הוחזק יחד עם משפחתו בידי פורצים חמושים בחומרי נפץ, ושוחרר לאחר שבנו הצליח לברוח, לחצות נהר בשחייה - ולהזעיק את המשטרה. חמישה חשודים נעצרו, והחברה שבבעלותו הודתה על הדאגה לאלפי האנשים שהעלו השערות לגבי מצבו

צילום: תוכן גולשים - שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

(בווידאו: 19 הרוגים בפיצוץ מכלית דלק בסין בתחילת השבוע)

המשטרה בסין חילצה אתמול (שני) את אחד האנשים העשירים ביותר במדינה, לאחר שהוא ומשפחתו נלקחו כבני ערובה בביתם על ידי פורצים שהתגלו כחמושים בחומרי נפץ.

התקשורת המקומית דיווחה שחה שיאנגג'יאן, המיליארדר והמייסד של אחת מהחברות הגדולות בעולם למוצרי חשמל, מידאה, שוחרר אחרי שבנו הצליח לברוח, לחצות נהר קטן בשחייה, ולהזעיק את המשטרה.

משטרת העיר פושאן שבדרום הודיעה כי היא קיבלה דיווח בערב יום ראשון על כך שבית פרטי נפרץ, ושחיי הגרים בו בסכנה. בבוקר שלאחר מכן הם חילצו את חה ועצרו חמישה חשודים, ללא נפגעים. חקירת האירוע נמשכת. התקשורת המקומית הוסיפה ודיווחה שברשות החוטפים היו חומרי נפץ.

חה בן ה-77 הקים את חברת מידאה ב-1992. הוא עזב את תפקידו כיו"ר ב-2012, אך המשיך להיות בעל השליטה בחברה. רשימת עשירי העולם של חברת המחקר "הורון" דירגה אותו במקום ה-41, עם הון מוערך של 25.7 מיליארד דולר.

הייזם הסיני שיאנג-ג’יאן 12 באוקטור 2014. רויטרס
האירוע הפנה את תשומת הלב לעושרו. חה שיאנגג'יאן/רויטרס

קבוצת מידאה הודתה ברשת החברתית "וויבו" למשטרה ולציבור על הדאגה, בעקבות השערות שהעלו אלפי גולשים באתר לגבי מצבו של חה. הפשע התרחש בשכונת הווילות ג'ונלן, שנבנתה על ידי מידאה. התקשורת בסין הוסיפה כי החילוץ הדרמטי הפנה את תשומת הלב הציבורית לעושרו המופלג של חה, ששמר על פרופיל נמוך בהרבה מזה של מיליארדרים סיניים אחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully