וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צמיגי רכבה של השרה אורלי לוי-אבקסיס נוקבו; תלונה הוגשה במשטרה

15.6.2020 / 15:58

אמש הבחינה השרה לקידום קהילתי בתקר בצמיגים שבמכוניתה, ובמוסך נאמר לה כי מדובר ככל הנראה בפעולה מכוונת. תלונה הוגשה למשטרה והם בודקים האם אכן מדובר במעשה פלילי

צילום: יותם רונן, עריכה: ירדנה עבודי-פוקס

(בווידאו: תושב הצפון נחשד באיום על נתניהו)

צמיגי רכבה של השרה לקידום קהילתי אורלי לוי-אבקסיס (גשר) נוקבו אמש, והיא הגישה היום (שני) תלונה למשטרה בעקבות זאת. אתמול בשעות הערב הבחינה לוי-אבקסיס בתקר בצמיגים במכוניתה.

תחילה לא חשבה שמדובר במעשה פלילי, אך במוסך אמרו לה כי "מישהו חתך את הצמיג". בעקבות זאת, היא הגישה תלונה במשטרה מיד לאחר מכן. המשטרה בודקת האם אכן מדובר במעשה פלילי.

אתמול הגיש משמר בתי המשפט תלונה למשטרה בעקבות מכתב איום שהונח בתיבת הדואר של שופטת בית המשפט העליון, ענת ברון, בביתה בתל אביב. המשטרה פתחה בחקירה בנושא. ברשות השופטת אמרו בעקבות זאת כי "מכתב האיום שנשלח אל שופטת בית המשפט העליון ענת ברון, על תוכנו השפל, הוא תוצאה ישירה של הסתה נמשכת ושלוחת רסן נגד הרשות השופטת ושופטיה".

אורלי לוי-אבקסיס במסיבת עיתונאים של רשימת העבודה-גשר-מרצ, 9 בפברואר 2020. שלומי גבאי
תלונה הוגשה במשטרה. אורלי לוי-אבקסיס/שלומי גבאי

ברשות השופטת הוסיפו כי "ניסיונות להלך אימים על שופטי ישראל לא ירתיעו אותם והם ימשיכו לבצע את מלאכתם ללא מורא".

אתמול, ראש הממשלה בנימין נתניהו קרא בפתח ישיבת הממשלה "לגלות אפס סבלנות כלפי כל מי שמאיים ברצח על שופטים ונבחרי ציבור כאחד". בהמשך דבריו, נתניהו קשר את התלונה לזו שהגיש בגין הסתה נגדו. "רק החודש הגשתי במשטרה שלוש תלונות על איומים ברצח נגדי ונגד בני משפחתי. אני קורא למשטרה לפעול במהירות ובעוצמה כדי להדביר את נגע ההסתה - אין לו מקום בקרבנו".

עוד בוואלה!

מכתב איום נשלח לשופטת העליון ענת ברון: "תוצאה של הסתה"

לכתבה המלאה

בשעות הערב גינה ראש הממשלה החליפי, שר הביטחון בני גנץ, "בכל תוקף" את מכתב האיום שנשלח לשופטת ברון. "האווירה העכורה וההתלהמות כלפי השופטים ושומרי הסף מסוכנת לחברה - אפעל בכל כוחי כדי לגדוע אותה", אמר גנץ בסיור במשרד המשפטים.

גנץ סייר במשרד לצד השר אבי ניסנקורן, שגינה אף הוא את האיומים על השופטת. בין היתר, השניים נפגשו עם היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט ועם מ"מ המנכ"ל סיגל יעקבי.

(עדכון ראשון: 15:36)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully