וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר בן 26 שחלה בקורונה והבריא - מת מסיבוך של המחלה בשיבא

14.6.2020 / 22:24

הצעיר, אושרי אסולין מכפר סבא, נדבק בקורונה והבריא, אך מאז התפתחו אצלו סיבוכים. בתום כמה שבועות שבהם היה מחובר למכונת אקמו, מותו נקבע בבית החולים שבתל השומר. ראש העיר: "היה צעיר חייכן ומלא חיים ושמחה"

צילום: לע"מ

צעיר בן 26 שהבריא מנגיף הקורונה מת היום (ראשון) בבית החולים שיבא שבתל השומר. הצעיר, אושרי אסולין מכפר סבא, סבל מסיבוכים שהתפתחו אחרי שכבר הבריא מהמחלה, ובשבועות האחרונים נאבק בהם כשהוא מחובר למכונת אקמו.

ראש עיריית כפר סבא, רפי סער, מסר כי ההודעה על מותו של אסולין התקבלה "בצער רב, בכאב וביגון קודר". לדבריו, אסולין מת לאחר ש"נדבק בנגיף הקורונה לפני מספר שבועות ובתום מאבק קשה במחלה". הוא תיאר את אסולין כ"צעיר חייכן ומלא חיים ושמחה", ושלח בשם כל תושבות ותושבי העיר את תנחומיו למשפחתו.

אושרי אסולין, מת כתוצאה מסיבוכים שהתפתחו אחרי שהחלים מקורונה. -, אתר רשמי
הבריא מקורונה - ומת מסיבוכי המחלה. אושרי אסולין/אתר רשמי, -

לפי נתוני משרד הבריאות, ביממה האחרונה אובחנו 83 נדבקים חדשים. מדובר במספר נמוך ביחס לימים האחרונים, אך עם זאת, התבצעו פחות בדיקות מאשר ביממה הקודמת - 4,791 לעומת 6,937 בהתאמה.

עוד עולה מנתוני משרד הבריאות, כי מספר החולים הפעילים בישראל הוא 3,380. מצבם של 33 מהחולים מוגדר קשה ו-24 מהם מונשמים. 15,375 החלימו ושוחררו מבתי החולים לבתיהם.

עוד בוואלה!

התחלואה בקורונה: 83 נדבקים אובחנו ביממה האחרונה; ירידה במספר הבדיקות

לכתבה המלאה

בתוך כך, היום נכנס לתפקידו מנכ"ל משרד הבריאות החדש, פרופ' חזי לוי. הוא אמר כי הוא מקבל את התפקיד ביראת קודש, וימשיך להוביל את המאבק בקורונה. "אמשיך לעשות למען הבטחת שירותי בריאות ראויים וחומלים בכל התחומים למען מדינת ישראל", אמר לוי, אחרי שמינויו אושר על ידי הממשלה.

ביום חמישי, אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו כי אם העלייה בתחלואה בקורונה תימשך, הממשלה תיאלץ להחזיר את ההגבלות. נתניהו ערך מסיבת עיתונאים עם שר האוצר ישראל כץ ושר הבריאות יולי אדלשטיין, והזהיר כי "אנחנו כבר בכמה מאות (נדבקים ליום) וזה מטפס במהירות. המרחק בין 200 לשיא, מה שהיה כאן, הוא מרחק של עשרה ימים. חייבים לעצור את הגידול בזמן, אם זה יימשך נהיה חייבים להחזיר את ההגבלות ואז הכלכלה תיעצר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully