וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחלואה בקורונה: 83 נדבקים אובחנו ביממה האחרונה; ירידה במספר הבדיקות

14.6.2020 / 22:05

משרד הבריאות הודיע על ירידה בכמות הנדבקים בהשוואה לימים האחרונים. מצבם של 33 מהחולים מוגדר קשה ו-24 מהם מונשמים. מספר הבדיקות לקורונה ירד ביממה האחרונה בכ-2,000

בווידאו: תלמיד תיכון מתייחס להנחיות הלא ברורות לתלמידים המבודדים לקראת הבגרויות/צילום: עוז בלכנר

משרד הבריאות הודיע הערב (ראשון) על 83 מקרי הידבקות חדשים שאובחנו בנגיף הקורונה במהלך היממה האחרונה. מדובר במספר נמוך ביחס לימים האחרונים, אך עם זאת, אף התבצעו פחות בדיקות מאשר ביממה הקודמת. מהיום בחצות התבצעו 4,791 בדיקות קורונה, כאשר אמש התבצעו 6,937 בדיקות. ביממה הקודמת נמצאו 177 נדבקים חדשים בנגיף הקורונה.

עוד עולה מנתוני משרד הבריאות, כי מספר החולים הפעילים בישראל הוא 3,380. מצבם של 33 מהחולים מוגדר קשה ו-24 מהם מונשמים. 15,375 החלימו ושוחררו מבתי החולים לבתיהם.

מסיכום נתוני התחלואה במערכת החינוך עולה כי מספר החולים הכולל מקרב התלמידים ועובדי ההוראה עומד על 526. 25,669 עובדי הוראה ותלמידים נמצאים בבידוד מניעתי, כחלק מההחלטה במערכת החינוך, לפיה במקום שבו יש תחלואה, המוסד החינוכי נסגר והתלמידים והצוות החינוכי נכנסים לבידוד עד לתום הבדיקות האפידמיולוגיות. סך הכול נסגרו 186 מוסדות חינוך, כשלאורך השבוע החולף שבו לשגרת לימודים 15 בתי ספר וגנים ובמהלך השבוע הקרוב צפויים לשוב עוד 46.

מתחם היבדק וסע בבאר שבע 4 ביוני 2020. ראובן קסטרו
מתחם היבדק וסע בבאר שבע/ראובן קסטרו

מוקדם יותר עדכן שירות התעסוקה כי 12,323 אזרחים דיווחו על חזרה לעבודה ביממה האחרונה, כשבמקביל נרשמו 2,458 מובטלים חדשים. מאז 19 באפריל, תחילת תקופת ההקלות במגבלות שהוטלו במסגרת המאבק בנגיף הקורונה, 330,585 עובדים שיצאו לחל"ת הודיעו על חזרתם לעבודה.

בתוך כך, היום נכנס לתפקידו מנכ"ל משרד הבריאות החדש, פרופ' חזי לוי. הוא אמר כי הוא מקבל את התפקיד ביראת קודש, וימשיך להוביל את המאבק בקורונה. "אמשיך לעשות למען הבטחת שירותי בריאות ראויים וחומלים בכל התחומים למען מדינת ישראל". הבוקר אישרה הממשלה את מינויו של לוי לתפקיד.

עוד בוואלה!

177 נדבקים חדשים בקורונה; 77 מקרים התגלו בתל אביב ב-3 הימים האחרונים

לכתבה המלאה

שר הבריאות יולי אדלשטיין הודה לשרי הממשלה על האישור ואמר כי "פרופ' חזי לוי הוא בעל ניסיון רב ביותר במערכת הבריאות - בצה"ל, בבית חולים ובמשרד הבריאות. אני בטוח שהוא יהיה לי לעזר רב בהובלת המערכת בתקופה המאתגרת העומדת לפנינו, בייחוד בהתמודדות עם נגיף הקורונה". בנוסף לכך, הודה השר אדלשטיין למנכ"ל היוצא משה בר סימן טוב, "על עבודתו המסורה במשרד ועל הסיוע הרב בכניסתי למשרד".

(עדכון ראשון 20:44)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully