וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הקורונה, הורים בחינוך הערבי בחיפה זועמים: "נשבית את הלימודים"

12.6.2020 / 21:46

ועד ההורים בבתי הספר הערביים בעיר מתח ביקורת חריפה לאחר שלדבריהם לא נמסר להם מידע על התחלואה בבתי הספר. "כולם ממתינים חסרי אונים", אמרו. מאות תלמידים ומורים נדרשו להיכנס לבידוד לאחר שמורה ותלמיד נדבקו בנגיף

צילום: רוני כנפו, עריכה: ניר חן

הורים בבתי הספר הערביים בחיפה מתחו ביקורת חריפה הערב (שישי) על משרד החינוך ועיריית חיפה. זאת, לאחר שלדבריהם הוסתר מהם מידע בנוגע לתחלואה בבתי הספר. יו"ר ועד ההורים בבתי הספר הערביים בעיר איים להשבית את הלימודים בכל מערכת החינוך הערבית בחיפה במחאה על המהלך.

ביום שני השבוע אובחן מחנך בבית הספר אל-כרמה כחיובי לנגיף הקורונה. היום אובחן תלמיד כיתה ז' בבית הספר ולאחר ההתייעצות הוחלט שתלמידי שתי כיתות ז' של בית הספר, וכן כל המורים המלמדים אותן, ישהו בבידוד עד יום שישי הבא. כמו כן, הוחלט כי תלמידי כיתות א'-ב' ייכנסו לבידוד. גם בבית הספר אל-חיואר בעיר אובחנה תלמידת כיתה א', וכ-80 תלמידים ואנשי צוות ההוראה נכנסו לבידוד עד יום שני בעוד כשבוע וחצי.

בית הספר אל-כרמה בחיפה. ועד ההורים, אתר רשמי
"הוסתר מידע". בית ספר אל-כרמה בחיפה/אתר רשמי, ועד ההורים

"ההורים מאוד מאוכזבים מההתנהלות בנושא", אמר בילאל חוסרי, יו"ר ועד ההורים בבתי הספר הערביים בחיפה. לדבריו, "שיגרנו כבר ביום רביעי מכתב דחוף לגברת סיגל ציוני, מחזיקת תיק החינוך בעירייה, בדרישה להפסיק את הלימודים, אך היא העדיפה להמתין עד לתוצאות היום. ההורים היו בלחץ מיום שני בלילה, והפסיקו לשלוח את ילדיהם לבתי הספר, וכולם המתינו חסרי אונים עד שהיום התקבלה ההודעה ממשרד החינוך".

עוד בוואלה!

226 נדבקים בקורונה אובחנו בתוך יממה, מאות בחיפה נשלחו לבידוד

לכתבה המלאה
חיטוי בתי ספר בנוף הגליל (נצרת עילית), 2 במאי 2020. עיריית נוף הגליל, אתר רשמי
"ההורים מאוד מאוכזבים מההתנהלות בנושא". חיטוי בית ספר בנוף גליל, מאי/אתר רשמי, עיריית נוף הגליל

"אי מעורבות ההורים בהחלטות הכניסה אותם לדילמה וכל תשובה הייתה רק תרופת ההרגעה מול ההורים", הוסיף. "לגבי המורה, רק היום ידענו כמובן דרך השמועות, ועל בית הספר מוטלת האחריות להודיע מיד על סגירת בית הספר כמו שפעלו באליאנס. נוצר פער אי אימון בין ההורים למערכת, שאין לתקנו כרגע, עקב הכנסת כאלף תלמידים לבידוד ולא עשרות בודדים לפי בית הספר".

בעקבות הדברים, בעיריית חיפה הפנו למשרד החינוך, ולאחר מכן אמרו כי הודעה בנושא תצא במוצאי שבת. במחוז חיפה של משרד החינוך הפנו למשרד הבריאות ובאופן דומה אמרו כי יגיבו לדברים במוצאי שבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully