וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח אישה באשדוד מלפני 14 שנה: תושב העיר נעצר בחשד למעורבות במעשה

14.6.2020 / 17:08

המשטרה עצרה גבר כבן 50 ששמו נקשר בפרשת הרצח של קלרה רבין בשנת 2006. זאת, שבוע אחרי שהותר לפרסום מעצרו של החשוד המרכזי ברצח בזכות התאמה ב-DNA של קרוב משפחתו. החשוד הנוסף נחקר ומחר יובא לדיון בהארכת מעצרו

צילום: דוברות המשטרה/קרדיט: דוברות המשטרה

תושב אשדוד נעצר היום (ראשון) בחשד למעורבות ברצח קלרה רבין בשנת 2006, בהמשך למעצרו של החשוד המרכזי. החשוד הנוסף, גבר בשנות ה-50 לחייו, הועבר לחקירה ביחידה המרכזית של מרחיב לכיש, ומחר הוא יובא לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום באשקלון.

מוקדם יותר היום, הוארך פעם נוספת מעצרו של החשוד ברצח, אולג דוליה, עד ליום שני הבא. לפני שבוע הותר לפרסום כי הוא נעצר, כ-14 שנים אחרי הרצח של רבין בת ה-67, בעקבות התאמה שנמצאה ב-DNA של קרוב משפחתו.

קלרה רבין. -, אתר רשמי
אחרי 14 שנה, חשוד נוסף במעורבות ברצח שלה נעצר. רבין/אתר רשמי, -

על פי החשד, רבין נרצחה במהלך פריצה לביתה שהסתבכה לצורך גניבת הכסף. זאת, מאחר שהיא נהגה לספר לאנשים כי היא ובן זוגה מחזיקים כסף בביתם. בעלה, שהתגורר עמה בביתה, שהה באותה עת בחו"ל וטרם נסיעתו העביר את הכסף לאחד מבניו.

רבין נמצאה על ידי בנה ובתה, שהגיעו לבית לאחר שלא ענתה לטלפונים כשהיו אמורים לקחת אותה לאירוע משפחתי. כשפתחו את הדלת במפתח שהיה ברשותם - גילו את אמם ללא רוח חיים כשעל גופתה סימני דקירה וחניקה.

עוד בוואלה!

בזכות דגימת DNA: חשוד ברצח אישה באשדוד נעצר אחרי 14 שנה

לכתבה המלאה

מאז ערב הרצח, ביצעה היחידה המרכזית לכיש פעולות חקירה שונות במטרה להגיע לחשודים המעורבים ברצח, ללא הצלחה. פריצת הדרך לפענוח התיק הגיעה בחודש אפריל השנה, אז החוקרים ביקשו לבצע בדיקות חוזרות של המוצגים שנאספו מזירת הרצח באמצעות כלים טכנולוגיים חדשים. בבדיקות זוהה ה-DNA של קרוב משפחה של דוליה.

דוליה נעצר כמה פעמים בעבר בשל עבירות רכוש, אך לא נלקחה ממנו בדיקת DNA, מאחר שעבירות אלה אינן מצריכות דגימה זו. ה-DNA של קרוב משפחתו של דוליה נמצא תואם לזה שנמצא בזירת הרצח, ובכך הצליחו החוקרים לשים עליו את ידיהם ב-24 במאי.

  • עוד באותו נושא:
  • אשדוד
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully