וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שריפת ענק פרצה ביער ליד טבריה; 3 נעצרו בחשד להצתה

12.6.2020 / 18:40

כוחות כיבוי גדולים פעלו ביער שווייץ בסיוע מטוסים כדי למנוע את התפשטות האש. בעקבות ההתלקחות, המשטרה פינתה מטיילים מהאזור ועצרה שלושה תושבי טבריה בחשד להצתה. כביש 90 באזור נסגר לתנועה. בשבוע שעבר הוגשו שני כתבי אישום שונים בגין הצתות

צילום: טייסת הכיבוי אלעד

(בווידאו: שריפות קוצים גדולות פרצו בדרום הר חברון)

שריפת ענק פרצה היום (שישי) בשעות הצהריים ביער שווייץ שליד טבריה. למקום הגיעו כוחות כיבוי וכיבו, כיבו את האש ומנעו את התפשטותה לעבר מבנים. מטוסי כיבוי סייעו לצוותים על הקרקע בנסיונותיהם להשיג שליטה על האירוע.

בעקבות השריפה הוזעקו למקום כוחות משטרה ומטיילים פונו מהאזור. בשל העשן הרב שהיתמר מעל האזור, הכוחות פעלו גם בסיוע מסוק משטרתי.

שריפת חורש ביער שווייץ על יד טבריה. 12 ביוני 2020.. דוברות כב"ה
השריפה ביער שווייץ, היום/דוברות כב"ה

זמן קצר לאחר מכן, הודיעה המשטרה כי היא עצרה שלושה בני אדם בחשד שהם עומדים מאחורי הצתה מכוונת שהביאה לשריפה. החשודים, בני 28, 33 ו-34, הם תושבי העיר טבריה.

בשל הארוע נסגר לתנועה כביש 90 בקטע שבין טבריה למושבה כנרת, וכביש 7677 שמחבר בין פוריה עילית לכביש 90.

עוד בוואלה!

אחרי הפינוי ביצהר: אלמוני הצית אוהל של מג"ב סמוך להתנחלות

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נסיון ההצתה בבית הדין הרבני בפתח תקווה, 17 במאי 2020/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשבוע האחרון הוגשו שני כתבי אישום נגד חשודים בהצתות. כך, ביום ראשון הוגש כתב אישום נגד ציון כהן, בן 68 ממרום גולן, לאחר שניסה לפוצץ שישה מוסדות דת וגרם להצתתם. על פי כתב האישום, כהן רצה לגרום להפסקת מתן שירותי הדת לציבור החילוני ובכך להביא להפרדת הדת מהמדינה. הוא ביצע את המעשים כשהוא מחופש להומלס כדי לא לעורר חשד.

יום קודם לכן, הגישה הפרקליטות כתב אישום נגד יובל אוחיון, תושב נשר בן 37 בגין סדרת הצתות בעיר. הוא מואשם כי הצית 17 מכוניות וכן מבנים ועצים. הנסיבות למעשיו נותרו מסתוריות. גורם בעירייה כינה את סדרת האירועים שביצע "טרור הצתות".

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully