וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ניסיון החיסול בתחילת השבוע: הוצתה מכוניתו של הרופא מחיפה

12.9.2019 / 11:29

הרופא, בן 33 המועסק בבית החולים בני ציון, נורה בתחילת השבוע סמוך לביתו ברחוב אלנבי בעיר. הוא עדיין מאושפז בבית החולים רמב"ם, שם חל שיפור במצבו. במהלך הלילה אירוע מקרי הצתה נוספים ברחבי העיר

מכוניתו של הרופא מחיפה שהוצתה. זאת לאחר שהתחילת השבוע נורה מחוץ לביתו. דוברות כבאות והצלה, אתר רשמי
רכבו של הרופא שהוצת, הבוקר/אתר רשמי, דוברות כבאות והצלה

אלמונים הציתו הלילה (חמישי) את מכוניתו של רופא בית החולים בני ציון בחיפה, שנורה ביום ראשון סמוך לביתו ברחוב אלנבי בעיר. הרופא עדיין מאושפז בבית החולים רמב"ם, לאחר שהרופאים נלחמה על חייו, ולאחרונה הוא שב להכרתו.

באירוע אחר הלילה הוצת בשכונת דניה בעיר רכבו של יבואן מוצרי הבנין משה טופולסקי. זאת, לאחר שבחודש יולי הוצת אולם התצוגה של בית העסק שבבעלותו, וכן גם כמה משאיות שברשתו. חוקר דליקות של הרשות הארצית לכבאות והצלה שהגיע הבוקר לרחובות אלנבי ודניה בעיר קבע בשני המקרים כי ישנו חשד סביר להצתה וממצאים נוספים הועברו לידי המשטרה להמשך חקירה.

ניסיון החיסול של הרופא התרחש בתחילת השבוע ברחוב אלנבי בעיר בכניסה לבניין מגוריו. צוות מד"א שהגיע למקום פינה אותו במצב קשה ושהוא מורדם ומונשם לבית החולים רמב"ם. והוא הועבר לחדר ניתוח כשהוא מונשם. הרופא מאושפז זה חמישה ימים במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים ומאז אושפז ונותח חל שיפור ניכר במצבו, הוא בהכרה מלאה, מתאושש ומוגדר במצב קל-בינוני.

חשד לאירוע ירי ברחוב אלנבי בחיפה, במסגרתו נפגע תושב חיפה בן 33, 8 בספטמבר 2019. דוברות משטרת ישראל
הזירה בה נורה הרופא בתחילת השבוע בחיפה/דוברות משטרת ישראל

טרם נתפס חשוב במעשה והמשטרה פתחה בחקירה לצד איסוף ממצאים בזירה על ידי חוקרי המז"פ. פראמדיק מד"א חנן זוהר שהגיע לזירה ומצא את הרופא הירוי סיפר כי "כשהגענו לרחוב ראינו בסמוך לכניסה לבניין המגורים גבר בן 33 שוכב בהכרה עם פצעי ירי בגופו. תוך כדי טיפול רפואי מציל חיים שכלל חבישות ועצירת דימומים העלנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים רמב"ם כשמצבו קשה ולא יציב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully