וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה בת 60 טבעה בחוף בתל אביב; מצבה אנוש

האישה טבעה בחוף גבעת עלייה ביפו. חובשים ופרמדיקים של מד"א ביצעו בה פעולות החייאה במקום, ולאחר שליבה שב לפעום, פינו אותה לבית החולים וולפסון בחולון כשהיא מונשמת

צילום: תיעוד מבצעי מד"א

(בווידאו: ילדה בת 5 טבעה בחוף בתל אביב, באוגוסט האחרון)

אישה בת כ-60 טבעה היום (שישי) בחוף גבעת העלייה בתל אביב-יפו. חובשים ופרמדיקים של מד"א ביצעו בה פעולות החייאה במקום, ולאחר שחזר לה הדופק פינו אותה לבית החולים וולפסון בחולון כשמצבה מוגדר אנוש והיא מונשמת.

פראמדיק מד"א ארטיום גנרלוב סיפר כי "כשהגענו למקום, חברנו לחובש ולמצילי החוף שביצעו פעולות החייאה באישה שהייתה מחוסרת הכרה. המשכנו את הטיפול הרפואי המתקדם שכלל הנשמות, עיסויים ומתן תרופות. כשליבה שב לפעום ומצבה התייצב העברנו אותה לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותה לבית החולים כשמצבה קריטי".

אישה בת 60 טבעה בחוף עלייה שנייה בתל אביב. 5 ביוני 2020. תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
פעולות החייאה בבת ה-60 שטבעה בחוף ביפו, היום/מד"א, תיעוד מבצעי מד"א

במקביל נמשכים החיפושים בחוף הים באשדוד אחר יהודה בילוג בן ה-14, שנכנס למים ביום רביעי האחרון ומאז אבדו עקבותיו. בילוג, תושב רחובות, בילה עם שלושה מחבריו בחוף הקשתות בעיר ונכנס יחד איתם אל המים סמוך לשעה 19:30 - בזמן שכוחות ההצלה לא נכחו במקום. לאחר שאזרח שהיה במקום דיווח על המקרה, החלו צוותי שיטור ימי לחפש אחריו אתמול בערב.

הכוחות הסורקים את חוף הים כוללים שוטרים עם מסוק משטרתי, מתנדבים וכוחות כיבוי. הוריו של הנער נמצאים אף הם בחוף הים ומשתתפים בחיפושים.

עוד בוואלה!

לא הבחינו בילד שטבע: שני מצילים בבאר שבע יואשמו בגרימת מוות ברשלנות

לכתבה המלאה
צעיר טבע בבריכת המשושים, 30 מאי 2020. צילום, צילום מסך
כוחות החילוץ בבריכת המשושים בנחל זוויתן, בשבוע שעבר/צילום מסך, צילום

לפני כשבוע טבע למוות צעיר בן 23 בבריכת המשושים בנחל זוויתן שברמת הגולן. צוות מד"א שהגיע למקום חילץ אותו מהמים ללא סימני חיים ונאלץ לקבוע את מותו במקום.

את גופת הצעיר איתרו בקרקעית מאגר המים צוללנים מיחידת החילוץ. "קיבלנו את הדיווח על צעיר שאבד איתו הקשר בזמן שהיה במים", סיפר חובש מד"א שמואל אוזדובה. "עקב תוואי השטח הקשה יצאתי למקום עם אמבולנס שטח מיוחד יחד עם צוללני יחידת חילוץ גולן. הם נכנסו למים ובמשך דקות ארוכות חיפשו את הצעיר שאותר בקרקעית מחוסר הכרה. הוא חולץ אלינו לגדות הבריכה כשהוא ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

(עדכון ראשון: 09:41)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully