וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ לשעבר גליק הותקף כשהגיע לנחם את משפחת אל-חלאק במזרח י-ם

גליק הוכה על ידי תושבים בשכונה, לאחר שהגיע להיפגש עם משפחתו של הצעיר בעל הצרכים המיוחדים, שנורה למוות בשוגג בידי שוטרים בעיר העתיקה בירושלים. הוא פונה עם פציעה ברגלו לבית החולים שערי צדק בעיר, ומצבו מוגדר קל

דוברות מד"א

ח"כ לשעבר יהודה גליק הותקף הערב (חמישי) ליד בית משפחת אל-חלאק בוואדי ג'וז. הוא הותקף כשהגיע להביע את צערו ולנחם את משפחתו של איאד, שנורה בשבת בבוקר למוות על ידי שוטרים משום שזוהה בטעות כמחבל, בעיר העתיקה בירושלים. הוא פונה עם פציעה ברגלו לבית החולים שערי צדק בעיר, ומצבו מוגדר קל.

גליק, כיהן כחבר כנסת מטעם הליכוד במהלך הכנסת ה-20. הוא נודע בעיקר בשל מאבקו נגד הגבלת כניסת יהודים להר הבית. בין היתר, נאבק גליק על זכות התפילה, על הרחבת זכות הכניסה להר ועל הגדלת מספר המבקרים במתחם. בשל מאבקו הוא נעצר כמה פעמים, ואף נורה בשנת 2014 על ידי מתנקש פעיל הג'יהאד האסלאמי ונפצע באורח קשה מאוד, אך החלים.

בחודש פברואר האחרון, עוכב גליק עוכב לחקירה פעמיים, וחיפוש נערך בביתו. גליק עוכב לחקירה ברחבת הר הבית בירושלים, בחשד שהפר את הסדר במתחם. לאחר מכן עוכב לחקירה נוספת, בחשד שהעלים מסמכי חקירה במהלך מעצרו הראשון.

יהודה גליק מפונה לבית החולים לאחר שהוכה כשיצא מבית משפחת הצעיר שנורה למוות בירושלים 4 ביוני 2020. -, אתר רשמי
גליק מפונה לבית החולים לאחר שהותקף, הערב/אתר רשמי, -

ממשטרת ירושלים נמסר כי לאחר שהשוטרים סיימו חיפוש על פי צו של בית המשפט, הם החליטו לעכב לחקירה את גליק בגין עבירות של שיבוש הליכי משפט וגניבה. המשטרה חשדה כי בסיום החקירה שלו, גנב גליק חומרי חקירה לפני שיצא מחדר החקירות.

בעקבות חשדות אלו פנתה המשטרה לבית המשפט, שאישר את בקשתה לצו חיפוש בביתו של חבר הכנסת לשעבר.

גליק, נורה בשנת 2014 ארבע פעמים בידי רוכב אופנוע פלסטיני ממזרח ירושלים, כשהיה מחוץ למרכז מורשת בגין לאחר הרצאה שנתן במקום. היורה, מועתז חיג'אזי תושב שכונת אבו טור, חוסל בקרב יריות מחוץ לביתו כמה שעות לאחר ביצוע המעשה. כששוחרר גליק מאשפוז בבית החולים שערי צדק בירושלים, לאחר ניסיון ההתנקשות בו, אמר כי "זה לא ברור מאליו שאני יושב כך ומדבר. אני רוצה להודות לקדוש ברוך הוא".

עוד בוואלה!

ח"כ בליכוד על ההידבקות של אבו שחאדה: "פיגוע של המשותפת בכנסת"

לכתבה המלאה

לדבריו, "זכיתי להשגחה פרטית. ארבעה קליעים פגעו בחלל הבטן שלי ואף אחד מהם לא בכלי דם. אשתי, הבנים שלי, חתני, בתי, אחיי ואחיותיי היו שותפים מלאים בהצלת חיי". הוא הוסיף כי "רוב חיי הייתי אדם בריא לחלוטין, לא הכרתי את מערכת הבריאות. במה שנתקלתי פה לא נתקלתי מעולם. אני מודה לצוות הרפואי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully