וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנה לאחר מותה של רעייתו: ח"כ גליק הודיע כי יתחתן בקרוב

1.1.2019 / 14:51

חבר הכנסת מהליכוד הודיע במליאה על חתונתו הקרבה עם הדס דיסין בזמן דיונים על הצעות חוק. "בתקופה שבה שעולנו יהיו עסוקים בפריימריז ובבחירות הדס ואני נהיה עסוקים בהיערכות לבניית בית חדש", אמר לנוכחים. בתגובה זכה לברכות ולתשואות מחברי הכנסת

צילום: ערוץ הכנסת, עריכה: שניר דבוש

כשנה אחרי שאשתו יפה נפטרה, הודיע היום (רביעי) ח"כ יהודה גליק מ'הליכוד' על כך שהוא יתחתן בקרוב. גליק בחר להודיע על כך בפני חברי הכנסת במליאה, במהלך דיונים על הצעות חוק שנדונו במליאת הכנסת. בדבריו הוא הסביר כי הודיע על הצעד בפומבי "מכיוון שקיבלתי מכם אהבה וחיזוק בשמחה ובאבל", ולכן "אני מוצא חובה נעימה לשתף אתכם בהתפתחות חדשה".

גליק הוסיף: "במסגרת פעילותי לקידום נושא יתומים ואלמנות בזכות עמותת אמיצים בראשות הדס דיסין, אני שמח לבשר לכם כי הדס ואני החלטנו להתחתן. בתקופה הקרובה שכולנו יהיו עסוקים בפריימריז ובבחירות הדס ואני נהיה עסוקים בהיערכות לבניית בית חדש". גליק זכה לתשואות ולברכות מחברי הכנסת שנכחו במליאה.

גליק היה נשוי ליפה,שלקתה בחודש יונילפני כשנתיים באירוע מוחי. היא אושפזה בבית החולים משגב לדך בירושלים למשך כמה חודשים, והלכה לעולמה לפני שנה בדיוק. גליק פרסם בחודש יוני בשנה שעברה קריאה נרגשת בעמוד הפייסבוק והטוויטר האישי שלו, ובה בקשה להתפלל לרפואתה של רעייתו יפה. "חברים יקרים ואהובים", כתב גליק, "לפני שנתיים וחצי היא ביקשה מכם תפילות עבורי. כעת בעקבות אירוע מוחי קשה מאוד היא זקוקה לתפילותיכם".

יהודה גליק ובת זוגו 1 בינואר 2019. אתר רשמי
הודיע על חתונה קרבה במליאה. ח"כ גליק ובת זוגו הדס/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully