וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ בליכוד על ההידבקות של אבו שחאדה: "פיגוע של המשותפת בכנסת"

סגן השר לשיתוף פעולה אזורי פאטין מולא כתב את הדברים בקבוצת וואטסאפ פנימית של הליכוד, והוסיף שהוא עצמו עבר בדיקת קורונה ו"מקווה לבשורות טובות". בדיקות נערכו לכמה ח"כים מהרשימה המשותפת, אך הם נמצאו שליליים

צילום: שלומי גבאי, עריכה: איתי עמרם

(בווידאו: מאות נבדקים לקורונה לאחר הידבקות תלמידה בתיכון בחדרה, השבוע)

חבר הכנסת וסגן השר לשיתוף פעולה אזורי פאטין מולא (הליכוד) כתב היום (חמישי) בקבוצת וואטסאפ פנימית של המפלגה כי הידבקותו בנגיף הקורונה של ח"כ סמי אבו שחאדה היא "פיגוע של הרשימה המשותפת בכנסת". מולא הוסיף כי הוא עבר בדיקה לגילוי קורונה בחדרה, ושהוא "מקווה לבשורות טובות".

ח"כ אחמד טיבי (הרשימה המשותפת) תקף את מולא על ההתבטאות. בחשבון הטוויטר שלו צייץ טיבי כי "ח"כ פטין מולא נכנס לנעליו הגדולות של איוב קרא". ח"כ עאידה תומא-סלימאן (הרשימה המשותפת) הצטרפה אף היא לגינוי. "הדבר החשוב הוא שצילום המסך חשף את הגזענות שרצה בקבוצות הווצאפ של הליכוד. לא מפתיע, אבל מגעיל שזו מפלגת השלטון". היא הוסיפה "מסע החנפנות בליכוד לא מפסיק - וגם מולא יודע שהדרך לליבו של נתניהו עוברת דרך גזענות".

ג'עפר פרח, מנהל מרכז מוסאוא, מסר כי "עצוב שאדם מנוצל בשירות הדיכוי של בני עמו, מנסה לפגוע בהם כדי למצוא חן בעיני המדכא. הוא לא העיז לפתוח את הפה נגד שר הבריאות לשעבר כשנדבק, ובחר לקבל את דקות החשיפה התקשורתית בהסתה גזענית. לא שמענו את קולו נגד אפליית הרשויות הדרוזיות ששובתות, כדאי שיזכור שהוא יושב במפלגה שהעבירה את חוק הלאום שהפך אותו לאזרח סוג ז''".

התכתבות הווטסאפ בקבוצה של סיעת הליכוד, 04 ביוני 2020.. ללא, אתר רשמי
"פיגוע של המשותפת בכנסת". ההודעה של ח"כ מולא בקבוצת הוואטסאפ של הליכוד/אתר רשמי, ללא

האמירה של ח"כ מולא הגיעה בעקבות ההודעה שפרסם הלילה ח"כ אבו שחאדה בה נכתב הוא נדבק בקורונה, וקרא לכל מי שבא עמו במגע להיכנס לבידוד ולהיבדק. זאת, לאחר שנהגו אובחן שלשום כחולה בנגיף. "קיבלתי את תוצאת בדיקת הקורונה שעשיתי היום - התוצאה חיובית", אמר.

"אני מבקש מכולם להקפיד על הוראות משרד הבריאות, על כולנו להפנים שהמערכה עדיין לא הסתיימה. הווירוס קיים עדיין בינינו והחזרה כביכול לשגרה עוזרת לווירוס להתפשט בצורה גדולה ומהירה. מאחל המון בריאות לכולנו", הוסיף בהודעתו אמש.

חברי הכנסת מהרשימה המשותפת ערכו בדיקות לגילוי קורונה בעקבות הידבקותו של אבו שחאדה. יו"ר הרשימה, איימן עודה, נמצא שלילי לנגיף, כמו גם ח"כ יוסף ג'בארין. מבדיקתה ח"כ עאידה תומא סלימאן נמצא כי גם היא אינה נשאית קורונה, אך היא מחויבת בבידוד עד ל-14 ביוני.

עוד בוואלה!

ח"כ סמי אבו שחאדה מהרשימה המשותפת אובחן כחולה קורונה

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סגן השר לשיתוף פעולה אזורי, ח"כ פאטין מולא מהליכוד/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשל הידבקותו של ח"כ אבו שחאדה, מנכ"ל הכנסת אלברט סחרוביץ כינס הבוקר ישיבת הערכת מצב של כלל הגורמים המקצועיים בכנסת, בשיתופה של נציגת משרד הבריאות. בישיבה הוחלט על תחילתה של חקירה אפידמיולוגית מידית שתכלול שימוש במצלמות הכנסת, תוך התחקות אחר כלל המקומות בהם שהה חבר הכנסת.

יו"ר הוועדה לנגיף הקורונה בכנסת, ח"כ יפעת שאשא ביטון (הליכוד), קראה למשרד הבריאות לבצע בדיקות מידיות לנוכחים הקבועים בכנסת ששהו במשכן עם ח"כ אבו שחאדה וייתכן שבאו עמו במגע. "מהירות התגובה היא קריטית לקטיעת שרשרת ההדבקה", אמרה.

"ברור לנו שככל שנטפל מהר יותר, נשיג תוצאות טובות יותר. הכנסת היא כעת מוקד התפרצות", הוסיפה שאשא-ביטון. "באחריות משרד הבריאות להביא לטיפול אינטנסיבי ממוקד בבדיקות מידיות לכל חברי הכנסת, השרים והשוהים הקבועים במשכן".

סמי אבו שחאדה הרשימה המשותפת. רשימת האיחוד הערבי,
נמצא חיובי לנגיף הקורונה. ח"כ אבו שחאדה/רשימת האיחוד הערבי

אבו שחאדה אינו חבר הכנסת היחיד שנדבק בנגיף מאז פרוץ הקורונה בישראל. בחודש אפריל, שר הבריאות דאז יעקב ליצמן ורעייתו נדבקו במחלה. השר בן ה-71 שהה בבידוד והחלים כעבור כ-20 ימים. לפי עדויות, ליצמן הפר את תקנות הבריאות כשהשתתף בתפילה בביתו של חסיד גור.

(עדכון ראשון 18:10)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully