וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גליק השתחרר מבית החולים: "לא מובן מאליו שאני מדבר"

24.11.2014 / 17:16

פעיל הימין שנפצע קשה מאוד בניסיון החיסול מחוץ למרכז מורשת בגין, שב לביתו לאחר כחודש בבית החולים. "הפרגון מחמם את הלב", אמר והוסיף: "במערכת הביטחון צריכים להתייחס לזה כאילו ניסיון ההתנקשות הצליח"

צילום: עומר מירון, עריכה: מתן חדד

פעיל הימין יהודה גליק, שניצל לפני כחודש מניסיון התנקשות, שוחרר היום (שני) אחר הצהריים מאשפוז בבית החולים שערי צדק שבירושלים. "הגעתי לכאן לפני 25 ימים, זו פעם ראשונה שאני רואה את כל ההמולה. זה מאוד מרגש ואני מודה לכולם על שבאתם לשמוח איתי", אמר גליק בפתח מסיבת עיתונאים שכינס בבית החולים, שבה השתתפו אשתו, ילדיו ובני משפחה נוספים. "זה לא ברור מאליו שאני יושב כך ומדבר. אני רוצה להודות לקדוש ברוך הוא".

לדבריו, "זכיתי להשגחה פרטית. ארבעה קליעים פגעו בחלל הבטן שלי ואף אחד מהם לא בכלי דם. אשתי, הבנים שלי, חתני, בתי, אחיי ואחיותיי היו שותפים מלאים בהצלת חיי, אבל אני רוצה להתייחס לשליחים הגדולים מכולם. רוב חיי הייתי אדם בריא לחלוטין, לא הכרתי את מערכת הבריאות. במה שנתקלתי פה לא נתקלתי מעולם. אני מודה לצוות הרפואי". גליק הוסיף כי "הפרגון מחמם את הלב. אני מודה לכל עם ישראל שהתפללו, שבירכו, שהתקשרו ושרצו לבוא".

ניסיון חיסול של יהודה גליק - כותרות נוספות:
פעילי ימין צעדו לכיוון הר הבית: "לא מפחדים מהמחבלים"
אבו מאזן למשפחת היורה בגליק: "התנקשות של צבא הכיבוש"
יהודה גליק מדבר לראשונה: "הוא אמר לי 'אתה אויב', וירה"

יהודה גליק משתחרר מבית החולים שערי צדק, נובמבר 2014. טלי מאייר
"הפרגון מחמם את הלב". גליק עם אשתו ועם צוות בית החולים, היום/טלי מאייר

גליק אמר כי הוא לא מעוניין לדבר על ענייני הרב הבית, אך עם זאת הוסיף: "היה ראוי שאגש ברגע זה להר הבית להודות על הניסים. אבל אני רוצה לומר משהו משמעותי. כל מה שתיארתי, כל הניסים שקרו לי וכל הצוות שהתגייס לטובתי – כולם הביאו להצלחה גדולה".

הוא אמר ש"אסור בשום פנים ואופן שתהיה הנחת עבודה שפעילי ציבור הם מוגנים. נפל דבר בישראל. אדם שהוא פעיל ציבור נורה אך ורק בגלל מה שהוא מאמין. מחר זה יכול לקרות לאנשים אחרים. מערכת הביטחון צריכים להתייחס לזה כאילו ניסיון ההתנקשות הצליח".

גליק, בן 50, נורה ארבע פעמים בידי רוכב אופנוע פלסטיני ממזרח ירושלים מחוץ למרכז מורשת בגין לאחר הרצאה שנתן במקום. חובשים ופרמדיקים של מד"א פינו אותו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים והוא אושפז במחלקת הטראומה כשמצבו מוגדר קשה מאוד. היורה, מועתז חיג'אזי תושב שכונת אבו טור, חוסל בקרב יריות מחוץ לביתו כמה שעות לאחר ביצוע המעשה.

(עדכון ראשון: 17:00)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
יהודה גליק משתחרר מבית החולים שערי צדק, נובמבר 2014. טלי מאייר
"זכיתי להשגחה פרטית". גליק מגיע למסיבת העיתונאים/טלי מאייר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully