וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 25 נעצר בחשד לאונס בת 13 בגינה ציבורית ברמת השרון

תושב ירושלים נעצר לאחר שהכיר באפליקציה ילדה בת 13, וקבע להיפגש עמה בגינה ציבורית בעיר מגוריה, שם השקה אותה באלכוהול ואנס אותה. הוא נעצר במקום ומעצרו הוארך עד ליום חמישי

עריכה: ירדנה עבודי-פוקס

המשטרה עצרה הבוקר (שלישי) תושב ירושלים בן 25 בחשד לאונס של קטינה ברמת השרון. מחקירה ראשונית עולה כי מדובר בחשוד שהכיר באפליקציה ילדה בת 13, וקבע להיפגש עמה בגינה ציבורית בעיר מגוריה רמת השרון.

עוד עלה מהחקירה כי במהלך הפגישה שלהם, החשוד השקה את הקטינה באלכוהול ובהמשך אנס אותה. הוא נעצר במקום, לאחר שניסה להימלט מהשוטרים שהוזעקו למקום שבו היו. מעצרו הוארך בבית המשפט השלום בתל אביב עד ליום חמישי.

מחקירת האירוע, שמתנהלת במרחב ירקון במשטרה, עולה כי עובר אורח הבחין בגבר ששוכב על הנערה במדשאה שבשטח הגן הציבורי ברמת השרון. משום שהמקום היה חשוך, הוא לא הצליח לראות מה קורה שם בדיוק, אך הדבר היה נראה לו חשוד והוא הזעיק את המשטרה למקום.

גן ציבורי ברחוב ויצמן בחולון, אפריל 2015. ברני ארדוב
חשד לאונס בגן הציבורי/ברני ארדוב

שוטרים שהגיעו לגינה האירו עם פנס על השניים ששכבו על הדשא, והבחינו בקטינה בת 13 ששוכבת כשהיא שיכורה לחלוטין ולידה את הגבר, שאמר לשוטרים שהוא והקטינה שתו אלכוהול להנאתם. בזמן שהשוטר ביקש מהחשוד להזדהות, הוא פתח בריצה, ניסה להימלט מהמקום ונתפס מיד על ידי השוטרים.

עוד בוואלה!

חוקר משטרתי ותיק מתחנת חדרה יואשם באונס שוטרת

לכתבה המלאה

ניידת מד"א העניקה טיפול רפואי לקטינה, שהייתה ללא הכרה כתוצאה מכמויות האלכוהול ששתתה. החשוד לא שיתף פעולה בחקירתו ושמר על זכות השתיקה.

במקרה אחר, מדריך במוסד חינוכי באזור תל אביב בשנות ה-20 לחייו, נעצר בחשד שביצע עבירות מין חמורות במשך כשנה בקטין שלומד במקום. החשוד, תושב בית שמש, ביצע את העבירות כלפי הקטין גם באזור מגוריו וגם באזור המוסד החינוכי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully