וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוקר משטרתי ותיק מתחנת חדרה יואשם באונס שוטרת

10.5.2020 / 20:01

בתום חקירה ממושכת, מח"ש הודיעה כי יוגש נגדו כתב אישום בכפוף לשימוע. זאת, בגין עבירות מין חמורות בעובדת ששירתה עמו. סנגורו טען כי "מדובר בשוטר מנוסה ומוערך ביותר. אני סבור שלאחר הליך השימוע - התיק ייסגר"

צילום: יותם רונן, עריכה: שאול אדם

(בווידאו: מח"ש דורשת מאסר בפועל לניסו שחם שהורשע בהטרדה מינית)

כתב אישום בכפוף לשימוע יוגש נגד חוקר משטרתי ותיק החשוד באונס - כך הודיעה היום (ראשון) מח"ש לסנגורו בתום החקירה. על פי החשד, הוא אנס שוטרת אחרת ששירתה עמו, אך לא הייתה כפופה לו, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! NEWS. השוטר שירת בתחנת חדרה ומתוקף תפקידו עסק בפשיעה חמורה, אך הורחק מעבודתו מאז אמצע השנה שעברה.

הסנגור, עו"ד שי לוי, מסר כי "אנו ממתינים לחומרי החקירה וניערך לשימוע בפני פרקליטות מח"ש. החשוד מסר גרסה מלאה ומפורטת לגבי הטענות שהושמעו כלפיו בחקירה. מדובר בשוטר מנוסה ומוערך ביותר במחוז. אני סבור שלאחר הליך השימוע, שלגביו חובה חלה על הפרקליטות לנהוג בנפש חפצה ובלב פתוח - התיק ייסגר".

תחנת משטרת חדרה,ארכיון. שלומי גבאי
תחנת משטרת חדרה/שלומי גבאי

בחודש אוגוסט האחרון, אז פורסם לראשונה המקרה, מסרה המשטרה כי "מדובר בחשדות חמורים, בוודאי כשהם מופנים כלפי איש משטרה ולפיכך הוצא השוטר לחופשה כפויה והורחק מכל פעילות משטרתית מיד עם קבלת התלונה".

עו"ד שי לוי. שלומי גבאי
"מדובר בשוטר מנוסה ומוערך ביותר". עו"ד שי לוי/שלומי גבאי

במח"ש הגיבו כי "המחלקה חקרה בעת האחרונה שוטר מתחנת חדרה בחשד לעבירות מין. מדובר באירוע מהחודשים האחרונים. בעקבות החקירה ננקטו נגדו הליכים משמעתיים והוא נמצא בחופשה כפויה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully