וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אובדן שאי אפשר לחשב": 100 אלף מתים מקורונה בארה"ב; טראמפ משחק גולף

בניו יורק טיימס הקדישו את עמוד השער לאלף מקורבנות המגיפה, שגבתה גם מחיר כלכלי כבד. בינתיים, הנשיא, המקדם חזרה לשגרה, יצא למשחק גולף ראשון אחרי חודשיים במהלך סוף השבוע של יום הזיכרון, שנתפס כמבשר הלא רשמי של הקיץ

צילום: רויטרס, עריכה: איתי עמרם

מספר המתים מנגיף הקורונה בארצות הברית מתקרב למאה אלף, ועיתון הניו יורק טיימס הקדיש היום (ראשון) את כל עמוד השער שלו לטובת שמותיהם וסיפוריהם של אלף קורבנות. "אובדן שאי-אפשר לחשב", נכתב בשער העיתון. מספר המתים בארצות הברית מהמגיפה הוא הגבוה ביותר בעולם, כמו גם מספר הנדבקים, 1.6 מיליון איש.

בשער לא היו תמונות, כתבות, פרסומות או כל דבר אחר. מומחים רבים סבורים שמניין המתים גבוה עוד יותר, לאור העובדה שחלק מהקורבנות מתו בבתים או לא נספרו מסיבות אחרות.

במקביל, הנשיא דונלד טראמפ, הקורא לחדש את הפעילות הכלכלית במדינה, פתח את עונת הקיץ של ארצות הברית עם משחק גולף ראשון אחרי חודשיים, כחלק מניסיונו להשיב את החיים לשגרה. ברחבי המדינה נמשכות ההקלות בסגר, וטראמפ הודיע שישתתף בשיגור חללית מאויישת ראשונה זה תשע שנים, שייערך בפלורידה בשבוע הבא, אף שתיתכן דחיה בשל תנאי מזג האוויר.

שער ניו יורק טיימס מוקדש לקורבנות הקורונה, 24 במאי 2020. -, אתר רשמי
שער הניו יורק טיימס שהוקדש לקורבנות הקורונה/אתר רשמי, -

עם תחילת סוף השבוע של יום הזיכרון, שבאופן לא רשמי מבשר על תחילת הקיץ, טראמפ יצא לנסיעה בת 35 דקות מוושינגטון למועדון הגולף בסטרלינג, וירג'יניה, ביקורו הראשון במקום מאז 8 במרץ. הוא תועד עם שלושת חבריו למשחק החביב עליו, כשהוא ללא מסיכה, אולם הוא נסע לבדו במכונית הגולף.

היועצת הרפואית של הבית הלבן לקורונה, דבורה בירקס, אמרה ביום שישי כי משחקי ספורט, כמו גולף, יכולים להתחדש אם השחקנים שומרים על מרחק והשחקנים לא נוגעים בדגלים. עם זאת, היא הזהירה כי אזור וושינגטון עדיין סובל משיעורי הדבקה גבוהים.

עוד בוואלה!

טראמפ קרא למושלים לפתוח מחדש את בתי התפילה: "מספקים שירות חיוני"

לכתבה המלאה

הנשיא טראמפ מצולם במועדון הגולף, שבת

טראמפ מחפש דרכים לצאת מהמשבר, החמור ביותר בנשיאותו, לקראת הבחירות בנובמבר. ביום שישי הוא דרש ממושלי המדינות להגדיר כנסיות, בתי כנסת ומסגדים כ"שירותים חיוניים", ולאפשר לשוב מידית לפעילות.

מזג האוויר החם והסגר הממושך הוביל רבים לנסות ולשוב לשגרה. בדרך כלל, סופי השבוע של ימי הזיכרון מאופיינים במנגלים וברחצה בחופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully