וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ קרא למושלים לפתוח מחדש את בתי התפילה: "מספקים שירות חיוני"

נשיא ארה"ב דחק במושלי המדינות שיפתחו את הכנסיות, בתי הכנסת והמסגדים כבר בסוף השבוע הקרוב. הוא הזהיר שאם לא יעשו זאת, הוא עלול לעקוף את סמכותם. "אנחנו זקוקים ליותר תפילות", אמר

צילום: רויטרס, עריכה: אביחי ברוך

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ קרא היום (שישי) למושלים במדינות השונות לאפשר את הפתיחה המחודשת של בתי התפילה בארצות הברית, שנסגרו בעקבות התפרצות נגיף הקורונה כבר בסוף השבוע הקרוב. הוא הזהיר שיעקוף את סמכותם של מושלים שלא יעשו זאת.

בהודעה קצרה שמסר טראמפ בחדר התדרוכים של הבית הלבן, אמר הנשיא ארצות הברית כי מקומות הפולחן - כנסיות, בתי כנסת ומסגדים - מספקים שירותים חיוניים ולכן יש לפתוח אותם בהקדם.

מקומות הפולחן נסגרו לפני כמעט חודשיים, כחלק מתקנות השהייה בבית שרוב המדינות ניסו לאמץ במטרה למנוע את המשך התפשטות נגיף הקורונה בארצות הברית. לאחרונה, כששיעור הנדבקים בנגיף ירד באזורים רבים, גבר הלחץ הציבורי להתחיל בפתיחה מחודשת.

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ בתדרוך לעיתונאים בו הודיע על פתיחת בתי תפילה - 22 מאי 2020. רויטרס
"צריכים יותר מתפללים". טראמפ בתדריך, היום/רויטרס

טראמפ הזהיר את המושלים המסרבים לפתוח את בתי התפילה במדינותיהם, אך לא אמר באיזו סמכות יפעל בכדי לפתוח אותם מחדש. "אם הם לא יעשו זאת, אני אעקוף את המושלים. באמריקה אנו זקוקים ליותר תפילות, לא פחות", אמר.

עוד בוואלה!

מחקר בארה"ב: "הקדמת הריחוק החברתי בשבוע הייתה מצילה 35 אלף חיים"

לכתבה המלאה

בתוך כך, משרד העבודה בארצות הברית הודיע כי שיעורי האבטלה עלו וסך התעסוקה ירד בכל 50 המדינות של ארצות הברית במהלך חודש אפריל, בתקופת מגיפת הקורונה.

לפי נתוני המשרד, ב-43 מדינות נקבע שיא גבוה של אבטלה בחודש שעבר, כשהגבוה ביותר היה בנבאדה, המדינה המסתמכת יותר על ענף שירותי המזון והאירוח. שיעור האבטלה בנבאדה זינק ל-28.2% - כמעט פי שניים משיעור האבטלה הארצי: 14.7%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully