וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עימותים בערערה: שוטרים הותקפו בזיקוקים ובאבנים, מצבם קל

23.5.2020 / 20:02

הכוחות הוזעקו ליישוב הבדואי בנגב בעקבות קטטה וירי, והותקפו על ידי התושבים. השוטרים שנפצעו טופלו במקום, ובמקביל נפצע תושב המקום בן 25 ופונה לבית החולים סורוקה. הרקע לאירוע הוא ככל הנראה סכסוך בין חמולות

צילום: משטרת ישראל/.

שני שוטרים נפצעו באורח קל היום (שבת) בעימותים עם תושבי ערערה שבנגב. כוחות המשטרה הוזעקו לשכונה 2 ביישוב הבדואי בעקבות דיווח על קטטה, ירי זיקוקים וקולות ירי. כשהגיעו למקום, הותקפו ביידוי אבנים מסיבי וירי זיקוקים לעברם.

לדברי המשטרה, התקיפות מצד תושבי המקום היו מסכנות חיים, והכוחות ביצעו ירי במהלך העימותים. שני השוטרים שנפצעו קל טופלו במקום, ובמקביל צעיר בן 25, תושב המקום, נפצע באורח בינוני ופונה לבית החולים סורוקה בבאר שבע. הרקע לתקרית הוא ככל הנראה סכסוך בין חמולות ביישוב.

ירי זיקוקים ויידוי אבנים לעבר שוטרים בערערה שבנגב. 23 במאי 2020. צילום מסך, צילום מסך
ירי זיקוקים ויידוי אבנים בערערה, היום/צילום מסך, צילום מסך

מהמשטרה נמסר כי הסדר שב על כנו לאחר שכוחות גדולים הוזעקו למקום. בתום הערכת מצב שערך מפקד מחוז דרום ניצב יורם סופר יחד עם מפקד מרחב נגב תת ניצב יאיר חצרוני וגורמי הפיקוד, הוחלט על המשך ההיערכות המבצעית בערערה.

ניצב סופר אמר כי "הכוח הגיב מהר מאוד כדי לסייע לשוטרים. טיפלנו בשוטרים שנפצעו מחבלות כתוצאה מירי זיקוקים לעברם. לא נתפשר על שום אירוע של תקיפת שוטרים, לא באבנים, לא בחזיזים, לא זיקוקים ובטח לא ירי חי. כל אירוע כזה לא יעבור בשקט, אנחנו נטפל חזק מאוד ביישוב על מנת להעביר מסר ברור השוטרים באים שלמור על שלומם וביטחונם של התושבים".

הסימנים על רכב המשטרה מירי זיקוקים בערערה שבנגב. 23 במאי 2020. דוברות משטרת ישראל
הסימנים מירי הזיקוקים לעבר רכב המשטרה בערערה, היום/דוברות משטרת ישראל

לפני כשבוע נפצעו שני שוטרים מירי בטירה שבשרון, אחד מהם נפצע באורח קשה, והשני באורח קל. במהלך פעילות מבצעית בשטח חקלאי ביישוב, הבחינו השוטרים בשני חשודים ובדקו אותם. בעת הבדיקה, התקרב לעברם כלי רכב ממנו יצא חמוש - וירה לעבר השוטרים. הכוחות השיבו באש לעבר החשודים והזעיקו כוחות נוספים, אך הגבר היורה נמלט מן המקום.

כתוצאה מהירי נפגע אחד השוטרים בראשו ופונה לטיפול רפואי בבית החולים בילינסון בפתח תקווה כשמצבו קשה. שוטר נוסף נפצע בידו באורח קל ופונה לבית החולים מאיר בכפר סבא.

שני שוטרים נפצעו קשה וקל מירי בטירה. 16 במאי 2020. ללא, אתר רשמי
זירת האירוע בטירה בו נורו שני שוטרים ונפצעו באורח קשה וקל/אתר רשמי, ללא

כוחות משטרה גדולים, בסיוע מסוק, ערכו סריקות נרחבות אחר החשודים, והציבו מחסומים רבים בטירה. במהלך הסריקות נעצרו שישה חשודים שהיו בקרבת מקום, ואותרו שני תתי מקלע מאולתרים במבנה סמוך. נסיבות האירוע נחקרות.

(עדכון ראשון: 19:34)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully