וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שהילדים נכנסו לבידוד, הסייעת בגן בתל אביב נמצאה שלילית לקורונה

משרד הבריאות הודיע כי בבדיקה שנייה נמצא כי חלה טעות, ועובדת גן הילדים בעיר לא נדבקה בנגיף. בעקבות זאת, 50 ילדים ואנשי צוות שהתבקשו להיכנס לבידוד יוכלו לחזור לשגרה. מנהלת הגן: "אני מאושרת שאפשר לפתוח מחר, היה בלאגן מאוד גדול"

עריכה: אביחי ברוך

משרד הבריאות הודיע הערב (חמישי) כי חלה טעות, וסייעת גן הילדים בתל אביב שאובחנה בקורונה אינה נשאית של הנגיף. במשרד הבהירו לצוות "גן סיון" בעיר, ולהורים כי ניתן לחזור לשגרה. "מהמעבדה הבודקת שטיפלה במקרה הסייעת של גן הילדים בצפון תל אביב נמסר כי בבקרה נוספת שנעשתה נמצא כי חלה טעות בתשובה שנמסרה וכי אשת הצוות אינה חולה בקורונה", כך נמסר מלשכת הבריאות מחוז תל אביב.

מוקדם יותר היום הגישה העובדת הצהרת בריאות תקינה, אך נמצאה עם חום של 37.3, ונשלחה לביצוע בדיקה שבה היא נמצאה חיובית. בעקבות זאת, 50 ילדים ואנשי צוות מהגן נדרשו להיכנס לבידוד.

סיון, הבעלים של גן הילדים, סיפרה בשיחה עם וואלה! NEWS על קבלת תוצאות הבדיקות החוזרות. "פנו אליי עכשיו ממשרד הבריאות ואמרו לי שהייתה טעות בבדיקה", אמרה. "אני מאוד מאושרת. אני צריכה לעדכן עכשיו את כל ההורים שאני יכולה לפתוח מחר את הגן. היה בלאגן מאוד גדול הבוקר בגלל זה".

לקראת החזרה ללימודים בגן כינור ,קריית ביאליק ,מאי 2020. משרד החינוך, אתר רשמי
הילדים יוכלו לשוב מחר לשגרה/אתר רשמי, משרד החינוך

חשש להידבקות בקורונה עלה גם בראשון לציון, כשסייעת בגן ילדים התגלתה כנשאית של הנגיף. בעקבות זאת, 20 ילדים ואנשי צוות נוספים נכנסו לבידוד. עיריית ראשון לציון עדכנה את הורי הילדים ויזמה בדיקות קורונה. "הטיפול כולו מתבצע בתיאום עם משרד הבריאות ובהתאם לכל הנהלים", מסרה העירייה, שהוסיפה כי היא פעלה מיד עם קבלת ההודעה "לביצוע בדיקות מהירות לכל ילדי הגן ולצוות העובדים. בעירייה מדגישים כי הילדים מרגישים בטוב ונמצאים בהשגחת הצוות עד לאחר ביצוע הבדיקות".

עוד בוואלה!

משרד הבריאות צפוי להתיר התכנסויות של 50 איש במקומות סגורים

לכתבה המלאה

מאז התחדשות הלימודים נרשמו כמה מקרים נוספים של הידבקות בקורונה במערכת החנוך. בבית ספר ברחובות אובחנו עד כה שמונה מקרי תחלואה בקרב שלוש מורות, שני תלמידים, שני בני משפחה של תלמידים, ובתה התינוקת של אחת המורות. בעקבות החשיפה לנגיף, הלימודים בבית הספר הופסקו, ובסך הכול 90 ילדים נכנסו לבידוד.

גם סייעת בגן לחינוך מיוחד בבני ברק אובחנה כחולה בקורונה. כמו כן, במעון של משרד העבודה והרווחה בתל אביב נדבק פעוט בן שנתיים, ובעקבות זאת 17 ילדים נכנסו לבידוד ביום שני השבוע. גם סייעת בגן עירוני בתל אביב נדבקה, ובעקבות זאת שבעה ילדים נכנסו לבידוד למשך שישה ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully