וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחבר רבי-מכר על רוצחים סדרתיים הודה: המצאתי דברים, אשתי לא נרצחה

הסופר הצרפתי סטפן בורז'וואה הודה שהמציא את רוב סיפוריו, ושיקר לגבי פרטים ביוגרפיים בעברו, בהם רצח אשתו. "בולשיט שהמשכתי איתו, מתבייש במה שעשיתי, זה מגוחך לחלוטין"

צילום: רויטרס, עריכה: ניר חן

(בווידאו: הצרפתים חוזרים לדווש באופניים מחשש להידבק במטרו)

הסופר הצרפתי סטפן בורז'וואה, שנחשב למומחה לרוצחים סדרתיים, הודה השבוע כי המציא חלק גדול מהרציחות אותן "חקר" ועליהן כתב. הוא אף שיקר לגבי עובדות שונות על חייו, כמו למשל, שהיה כדורגלן מקצועי בעבר וש"אשתו" נרצחה אף היא על ידי רוצח סדרתי. בסדרת ריאיונות שהעניק השבוע, הוא הודה כי שיקר, הביע חרטה והתנצל בפני קהל קוראיו.

בורז'וואה חיבר יותר מ-40 ספרים והופיע בסרטים תיעודיים בצרפת. הוא טען כי ראיין יותר מ- 70 רוצחים סדרתיים, שעבר הכשרה במטה ה-FBI בקוונטיקו, וירג'יניה, וכי אשתו נרצחה בשנת 1976 על ידי רוצח סדרתי שהודה בעת מעצרו שנתיים לאחר מכן שרצח יותר מ-12 בני אדם.

ואולם, בינואר האשים אותו תאגיד אנונימי בשם 4ème Oeil Corporation בכך שהוא משקר על עברו. כעת, הודה בורז'וואה בפני העיתונות הצרפתית כי האישה מעולם לא הייתה קיימת. הוא גם הודה שמעולם לא התאמן עם ה-FBI, לא ריאיין את צ'ארלס מנסון ושפגש הרבה פחות רוצחים משטען בעבר.

הסופר הצרפתי סטפן בורז'וואה. ללא, אתר רשמי
הסופר הצרפתי סטפן בורז'וואה/אתר רשמי, ללא

בשבוע שעבר, בריאיון הראשון שנתן מאז שהועלו נגדו הטענות, סיפר בורז'וואה ל-Paris Match מדוע החליט להתוודות. "השקרים שלי הכבידו עליי, הגיעה העת לאזן את זה", התוודה. בריאיון אחר שהעניק ללה פריזיין, הוא אף הלך רחוק יותר: "אני מודה לחלוטין בליקויים שלי. אני מתבייש ששיקרתי, שהסתרתי דברים", אמר.

בורז'וואה הודה שהאישה שנרצחה מעולם לא הייתה קיימת ואף אמר כי היא שאב השראה מאישה אמיתית אחרת - צעירה בת 24 בשם סוזן ביקרסט, אותה פגש לזמן קצר בבר בפלורידה. ב-1975 היא נרצחה על ידי הרוצח הסדרתי ג'רלד סטנו, שהודה בהמשך ברצח של 41 נשים והוצא להורג בשנת 1998.

"זה היה בולשיט שהמשכתי איתו", אמר בריאיון ללה פריזיין. "לא רציתי שאנשים יכירו את הזהות האמיתית של מישהי שלא הייתה בת זוגי, אלא של מישהי שפגשתי חמש או שש פעמים בחוף דייטונה וחיבבתי אותה".

עוד בוואלה!

מסר מצמרר בן 230 שנה התגלה על סלע בחופי צרפת

לכתבה המלאה

בריאיון אחר, אמר בורז'וואה ללה פיגארו כי הוא חש שהוא צריך ייעוץ פסיכולוגי, וכי "כל השקרים האלה מגוחכים לחלוטין, כי אם מסתכלים באופן אובייקטיבי על העבודות שלי, אני חושב שהן מספיק טובות בעצמן". הוא אמר שהגזים ושיקר על חייו מכיוון שתמיד חש לא באמת אהוב. "אני מצטער עמוקות ובכנות, אני מתבייש במה שעשיתי, זה מגוחך לחלוטין", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully