וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולת קורונה ראשונה אובחנה במשען בחיפה; בדיקות נערכו לדיירים ולצוות

12.5.2020 / 12:11

בסניף נוסף של רשת בתי האבות אותרה נדבקת בנגיף, דיירת בת 96 שמצבה בינוני. טרם ידוע כיצד נחשפה הקשישה לנגיף, ובהנהלה מסרו כי "נקטו בכל צעדי ההגנה המתחייבים". בשלב זה הותרה הכניסה למתחם לעובדים ודיירים בלבד

עריכה: אביחי ברוך

(בווידאו: בדיקות קורונה בבית האבות משען בבאר שבע)

דיירת בת 96 של בית האבות "משען כרמל" בחיפה, שבמוצאי שבת חשה ברע ואושפזה בבית החולים כרמל, אובחנה כחולת קורונה. הנהלת בית האבות מסרה לוואלה! NEWS כי בעקבות הגילוי "נקטה בכל צעדי ההגנה המתחייבים".

הקשישה שהתה לבד בחדרה במחלקה במשען כרמל, ובבית האבות אומרים שבחדר האוכל נהגה לסעוד לבד. מיד כשנודעו תוצאות בדיקה הוכנסו לבידוד כמה אנשי צוות שהיו עמה בקשר. טרם הושלמה חקירה אפידמיולוגית ובבית האבות לא יודעים כיצד נדבקה. אתמול (שני) התבצעו על פי הוראת הנהלת משען, בדיקות לכלל הדיירים ואנשי הצוות.

בית אבות משען כרמל חיפה, 12 במאי 2020. יואב איתיאל
בית אבות משען כרמל בחיפה, היום/יואב איתיאל

"אנו לוחצים לקבל את התשובות בהקדם", מסרו מהנהלת רשת בתי האבות והדיור המוגן. מבית החולים כרמל מסרו הבוקר כי מצבה של הקשישה מוגדר בינוני. ביקור בבית האבות הבוקר העלה כי שער החצר נעול ורק דיירים ועובדים מורשים להיכנס. בכניסה לבניין המרכזי ניצב שומר.

עוד בוואלה!

לאחר ש-38 מהתושבים נדבקו, בקריית יערים לא נותרו חולי קורונה

לכתבה המלאה

14 מדיירי משען באר שבע מתו לאחר שנדבקו בנגיף הקורונה. נדבקים נוספים אותרו בסניפי הרשת ברמת אפעל ובגבעתיים. משפחות הדיירים בבאר שבע הגישו תלונה במשטרה בגין טיפול לקוי והתנהלות לא אחראית של בית האבות.

משרד הבריאות החל לבדוק את דיירי בתי האבות בשלב מאוחר, ולאחר שהקורונה גבתה את חייהם של קשישים ברחבי הארץ. עם זאת, גם לאחר מכן התעכב בבדיקת דיירי בתי אבות אחרים, בהם משען בבאר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully