וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיצור תקופת הזכאות ותשלום מקדמות: אושרו הקלות נוספות לקבלת דמי אבטלה

9.5.2020 / 23:23

הממשלה הצביעה טלפונית על אישור ההקלות, במסגרתן משך התעסוקה הדרוש הקודם לבקשה יקוצר לשישה חודשים. כמו כן, מקדמות בסכום של עד 8,000 שקלים בעבור חודש אפריל יינתנו גם למי שטרם אושרה בקשתו

צילום: לע"מ

הממשלה אישרה הערב (שבת) שורת הקלות הנוגעות לקבלת דמי אבטלה. זאת לאחר שראש הממשלה בנימין נתניהו הנחה את מנכ"ל משרדו ואת משרד האוצר להרחיב ולהאריך את ההקלות הקיימות, ולאחר הצבעה טלפונית שנערכה הערב.

ההקלות החדשות כוללות את קיצור התקופה הדרושה לקבלת דמי אבטלה לשישה חודשים למי שהחל את תקופת האבטלה לפני סוף חודש אפריל, הארכת תקופת הזכאות לדמי אבטלה עד לסוף חודש מאי עבור מי שמסתיימת זכאותו לפני מועד זה ואפשרות לתשלום מקדמה על דמי האבטלה בגין חודש אפריל, בסכום של עד 8,000 שקל - גם למי שטרם הסתיימה בדיקת כל הנתונים לגבי בקשתו.

ראש הממשלה בנימין נתניהו במסיבת עיתונאים בנושא נגיף הקורונה. 04 במאי 2020. חיים צח / לע"מ, אתר רשמי
נתניהו במסיבת עיתונאים בשבוע שעבר, 4 במאי 2020/אתר רשמי, חיים צח / לע"מ

החלטה זו מצטרפת לשורת הקלות עליהן הכריזו ביום שני ראש הממשלה ויו"ר רשות המסים ערן יעקב. במסיבת עיתונאים שקיימו ביחד עם שר האוצר משה כחלון ושרים נוספים, הצהירו השניים כי הליך קבלת המענקים מהגשת הבקשה עד לקבלת הכסף לחשבון יזורז, סכום הפעימה השנייה יוגדל ותינתן פעימה שלישית לעצמאים. השר כחלון אמר במסיבת העיתונאים כי "נדאג גם לדמי אבטלה למי שישאר מחוסר עבודה או שיהיה בחופשה ללא תשלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully