וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 40 שנחשד בגניבת רכב נורה למוות במרדף משטרתי בבאר שבע

כוח משטרה תצפת על חוליית פורצים, שהסבה נזק לניידת המשטרתית ופצעה שוטר באורח קל. בעקבות זאת פתחו השוטרים בירי לעבר הגנבים - גרמו למותו של אחד מהם ופצעו פורץ נוסף שהצליח להימלט מהמקום. המשטרה חוקרת את התקרית וסורקת אחר החשוד

אתר רשמי

(בווידאו: שני הרוגים בהתנגשות בין רכב ומשאית ליד באר שבע)

גבר בן 40, שנחשד בגניבת רכב, נורה למוות אמש (רביעי) במהלך מרדף משטרתי ברחוב שלמה בן יוסף בבאר שבע. חשוד נוסף נורה אף הוא, אך הצליח להימלט מהמקום וכוחות משטרה פתחו בסריקות נרחבות אחריו.

יחידת "אתגר" של המשטרה תצפתה על חוליית הגנבים בעקבות מודיעין מוקדם שקיבלו. במהלך ניסיון הגניבה, הפורצים גרמו נזק לניידת משטרה ובעקבות זאת אחד השוטרים נפצע קל. בעקבות זאת פתחו השוטרים בירי לעבר הג'יפ בו שהו הפורצים.

לאחר התקרית, כוחות משטרה בראשות מפקד מרחב נגב, תת-ניצב יאיר חצרוני, הגיעו לזירה. על פי החשד, הפורצים מוכרים למשטרה מעבירות רכוש קודמות.

זירת ירי בגנבי רכב בבאר שבע, 6 במאי 2020. איחוד הצלה, אתר רשמי
זירת האירוע בב"ש, הלילה/אתר רשמי, איחוד הצלה

מהמשטרה נמסר כי "פעילותן של יחידות מגוונות משולבת, הן במישור הסמוי והן הגלוי, לשם חשיפת גנבי רכב ומעצרם, במטרה לצמצם את היקף הגניבות למען ביטחון האזרח הנורמטיבי ושמירה על רכושו".

במסגרת המאבק בתופעת גניבת כלי רכב, ובמהלך פעילות יזומה של יחידת אתגר בלהב 433 נגד גורמי פשיעה, בוצע הערב ניסיון מעצר של שני חשודים המשתייכים לכנופיית גנבי רכב שפעלה בשבועות האחרונים באזור הדרום. אחד מעדי הראייה שהיו באזור סיפר כי "שמעתי יריות, בין שמונה לתשע, ואני רואה את השוטרים רודפים אחרי רכב עם המכוניות, אחד מהפורצים ברח מהרכב".

עוד בוואלה!

בחורה זועמים על החזרת הסגר: "היה לחץ תקשורתי, קולנו לא נשמע"

לכתבה המלאה

"במהלך הפעילות הבחינו השוטרים ברכב גנוב ובחשודים המנסים לגנוב רכב נוסף באחת השכונות בבאר שבע. במהלך ניסיון המעצר, ניסו החשודים להימלט כשהם פוגעים במספר כלי רכב אזרחיים ורכבים ששימשו את השוטרים תוך שהם מסכנים את חייהם של השוטרים", הסבירו במשטרה.

השוטרים ביצעו ירי לעבר הרכב, ובמהלך האירוע שוטר אחד נפגע באורח קל וכתוצאה מהירי נפגע אחד החשודים, תושב הדרום ומותו נקבע על ידי גורמי רפואה. הנושא יועבר לבדיקת מח"ש. חשוד נוסף נמלט וכעת מתבצעים אחריו חיפושים.

(עדכון ראשון: 23:32)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully