וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהג בלי רישיון ודרס הולך רגל: תושב אשדוד הואשם בהמתה בקלות דעת

6.5.2020 / 18:02

על פי כתב האישום, רפאל עזריאל חצה באוגוסט האחרון על אופנועו צומת בעיר במהירות של יותר ממאה קמ"ש, פגע בהולך הרגל אברהם עייש וגרם למותו. פרקליטות מחוז דרום מייחסת לו גם אי-ציות לתמרור, לצד עבירות נוספות

צילום: שמואל סרדינס - אשדוד נט, עריכה: ניב מעוז

כתב אישום הוגש היום (רביעי) נגד רפאל עזריאל, תושב אשדוד, בבית המשפט המחוזי בבאר שבע, לאחר שפגע בתאונת דרכים בהולך רגל בן 19 וגרם למותו. עזריאל הואשם על ידי פרקליטות מחוז דרום בהמתה בקלות דעת, לאחר שנהג בעיר במהירות כפולה מהמותר באופנוע, אף שמעולם לא הוציא רישיון לכלי הרכב ומבלי שהיה לו ביטוח חובה תקף, נכנס לצומת ופגע בהולך הרגל, אברהם עייש.

האירוע המתואר בכתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד אברהם ביטון, התרחש באשדוד ב-10 באוגוסט 2019. לפי כתב האישום, בהגיעו לצומת, כשהאור ברמזור לכיוון נסיעתו החל להתחלף לאדום, חצה עזריאל את הצומת במהירות של יותר ממאה קמ"ש ופגע בעייש, לוחם מג"ב, שחצה את הכביש בסמוך למעבר חצייה. עייש נפגע באורח קשה ונגרמו לו חבלות רב מערכתיות. הוא פונה לבית החולים אסותא באשדוד, שם נקבע מותו.

זירת תאונת דרכים באשדוד שבה נהרג אבי עייש. דוברות המשטרה, אתר רשמי
זירת תאונת הדרכים שבה נהרג עייש/אתר רשמי, דוברות המשטרה

כתב האישום מייחס לעזריאל ביצוע עבירות של המתה בקלות דעת, נהיגה ללא רישיון נהיגה תקף, אי-ציות לאור ולתמרור ועבירות נוספות. הפרקליטות ביקשה לפסול את הנאשם מלהחזיק רישיון נהיגה עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

עוד בוואלה!

חצה את הכביש ונפגע מאופנוע: לוחם מג"ב בן 19 נהרג בתאונה באשדוד

לכתבה המלאה
אבי עייש. באדיבות המשפחה
אבי עייש שנהרג בתאונה/באדיבות המשפחה

אריאל עייש, בת דודתו של אברהם שנהרג בתאונה, אמרה עליו כי הוא "היה ילד אהוב מאוד, תמיד היה מכבד ומאיר פנים לכולם. ילד טוב". לדבריה, בן דודה היה אמור להיפגש עם ידידה שלו. "היא חיכתה לו מעבר למעבר החצייה, וברגע שהוא בא לחצות את הכביש, רוכב אופנוע בא במהירות ודרס אותו בחוזקה", סיפרה עייש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully