וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחווה של ג'ונסון: השם שבחר לבנו - על שם הרופאים שהצילו את חייו

2.5.2020 / 19:17

שלושה ימים לאחר הלידה, ראש ממשלת בריטניה ובת זוגו חשפו את שם התינוק - ווילפרד לורי ניקולס, על שם הסבים של בני הזוג ושני הרופאים שטיפלו בג'ונסון כשחלה בקורונה. "הלב שלי שלם", אמרה האם הטרייה. הרופאים הודו לזוג: "מאחלים למשפחה החדשה בריאות ואושר"

צילום: רויטרס, עריכה: אביחי ברוך

ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון וארוסתו קארי סימונדס הודיעו היום (שבת) כי קראו לבנם ווילפרד לורי ניקולס, בין היתר על שם שניים מהרופאים שהצילו את חייו של ג'ונסון שחלה בקורונה. סימונדס חשפה בחשבון האינסטגרם שלה את שמו ותמונתו של התינוק, שלראשו רעמת שיער שמזכירה את שיערו הבלונדיני של אביו.

סימונדס בת ה-32 סיפרה כי ווילפרד, שנולד ביום רביעי האחרון, נקרא על שם סבו של ג'ונסון, בעוד השם לורי היה של סבה שלה. לדבריה, השם ניקולס נבחר כמחווה לניק פרייס וניק הארט - שני רופאים שהזוג שיבח כי הצילו את חיי ראש ממשלת בריטניה בבית החולים סיינט תומס בחודש שעבר.

בתגובה הודו הרופאים על בחירת השם. "ברכות חמות לראש הממשלה וקארי סימונדס על הלידה המשמחת של בנם היפה ווילפרד", מסרו. "אנחנו מאחלים למשפחה החדשה בריאות ואושר".

קארי סימונדס בת זוגו של ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון ובנם ווילפרד לורי ניקולס, 2 במאי 2020. ללא, אתר רשמי
השיער מזכיר את זה של אביו. סימונדס ובנה ווילפרד לורי ניקולס/אתר רשמי, ללא

"לא הייתי יכולה להיות שמחה יותר", אמרה סימונדס והודתה לצוות מחלקת היולדות בבית החולים באוניברסיטת לונדון. "הלב שלי שלם".

ג'ונסון בן ה-55 שב לעבודתו ביום שני האחרון לאחר שהחלים מהנגיף, שבגינו אושפז במחלקת טיפול נמרץ בשיא התפרצות המגיפה. הוא הודה לרופאים בבית החולים סיינט תומס שלדבריו, "הצילו את חיי, ללא ספק". סימונדס, לשעבר מנהלת יחסי ציבור, גילתה גם היא תסמינים של קורונה אך החלימה במהירות. ראש הממשלה, שנכח בלידה, צפוי לצאת לחופשת לידה במהלך השנה.

עוד בוואלה!

בשורות טובות לאחר ההחלמה: בן נולד לראש ממשלת בריטניה

לכתבה המלאה

ראש הממשלה וארוסתו חיים יחד ברחוב דאונינג מאז נכנס לתפקידו בחודש יולי האחרון. בחודש פברואר הודיעו על אירוסיהם וכי הם מצפים לבן ראשון. בזכות חייו הפרטיים המסובכים זכה לכינוי "ג'ונסון המשכיב". בעבר פוטר מצוות המדיניות של המפלגה השמרנית לאחר ששיקר לגבי רומן שניהל מחוץ לנישואים. הוא התגרש פעמיים ומסרב להגיד כמה ילדים יש לו.

בשנת 2013, בעת שכיהן כראש עיריית לונדון, בית משפט קבע כי לציבור קיימת זכות לדעת שניהל רומן מחוץ לנישואים עם אישה ולשניים נולדה בת משותפת. ג'ונסון היה נשוי לעורכת הדין מרינה ווילר ולהם ארבעה ילדים. בספטמבר 2018 הודיעו על פרידה וזמן קצר לאחר מכן התגרשו.

למנהיגים בריטים מעטים נולדו ילדים במהלך כהונתם. רעייתו של דיוויד קמרון, סמנתה, ילדה את בתם פלורנס ב-2010, ורעייתו של טוני בלייר, שרי, ילדה את בנם ליאו בשנת 2006. לפני כן, פרנסיס, רעייתו של ג'ון ראסל, ממובילי המפלגה הוויגית והמפלגה הליברלית במאה ה-19, ילדה את שני ילדיהם בתקופתו כראש ממשלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully