וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורות טובות לאחר ההחלמה: בן נולד לראש ממשלת בריטניה

סוכנויות הידיעות וטל שלו

29.4.2020 / 14:29

בוריס ג'ונסון, שהחלים מנגיף הקורונה, הודיע כי התינוק נולד בבית חולים בלונדון. דובר מטעם הזוג מסר כי הבן ובת זוגו של ג'ונסון, שהיה חשש כי גם היא חלתה בנגיף, "מרגישים מצוין". הנשיא ריבלין בירך את ג'ונסון: "אזרחי ישראל שולחים ברכות חמות לך ולבני משפחתך"

צילום: רויטרס, עריכה: אביחי ברוך

ראש ממשלת בריטניה שהחלים מקורונה, בוריס ג'ונסון, וארוסתו קארי סימונדס הודיעו הבוקר (רביעי) על לידת בן ראשון בבית חולים בלונדון. דובר מטעם הזוג מסר כי סימונדס והבן "מרגישים מצוין", והוסיף כי "ראש הממשלה וגברת סימונדס רוצים להודות לצוות היולדות המעולה".

ג'ונסון, בן 55, וסימונדס, בת 32, הודיעו בחודש פברואר האחרון על אירוסיהם. לסימונדס, שהיה חשש כי גם היא נדבקה בנגיף, הייתה קריירה ענפה בפוליטיקה, ואף הייתה חלק מצוות קמפיין הבחירות לבחירתו מחדש של ג'ונסון לראשות העיר לונדון ב-2012. לג'ונסון ארבעה ילדים מנישואיו הקודמים. הפעם האחרונה בה נולד ילד לראש ממשלה מכהן בבריטניה הייתה ב-2010, כשנולדה בתם של דיוויד קמרון ואשתו סמנתה, פלורנס.

הבחירות בבריטניה: בוריס ג'ונסון ובת זוגו במעון רה"מ בדאונינג 10, 13 בדצמבר 2019. רויטרס
מרגישים מצוין. ג'ונסון וסימונדס/רויטרס

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בירך את הזוג. "שרה ואני שולחים לכם ברכות חמות להולדת הבן. מאחלים לכם ולאזרחי בריטניה עתיד מלא בבריאות ושגשוג". גם נשיא המדינה, ראובן ריבלין, הצטרף לברכות, ואמר כי "אזרחי ישראל החוגגים היום את יום העצמאות ה-72 למדינתנו, שולחים ברכות חמות לך ולבני משפחתך על הולדת הבן".

ג'ונסון התאשפז החודש בבית חולים בלונדון, לאחר שחלה בנגיף הקורונה. לאחר שתסמיני המחלה החריפו הוא הועבר לטיפול נמרץ, ושוחרר לפני כשבועיים. "אני לא יכול להודות להם מספיק. אני חייב להם את חיי", אמר ג'ונסון על הצוות הרפואי בבית החולים.

(עדכון ראשון: 13:02)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully