וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם מתה מקורונה, הבן מאושפז במצב קשה ולא שמע על מותה

23.4.2020 / 18:36

ביילא פרוש, אם לארבעה בת 52, הלכה לעולמה לאחר שנדבקה בנגיף. בנה בן ה-30 אושפז גם הוא בביה"ח כתוצאה מקורונה, ומצבו קשה. כעת הקימה המשפחה קרן לגיוס המונים, כדי שתוכל להתמודד עם המצב. אחד מבני המשפחה ביקש בלוויה: "תתפללי שנתחזק, שנוכל להמשיך לחיות"

יו"ר ועדת הקורונה: "יש מחסור במידע אמין אפילו למקבלי ההחלטות"/צילום: ערוץ הכנסת

בבית החולים שערי צדק בירושלים הלכה השבוע לעולמה ביילא פרוש, לאחר שנדבק בנגיף הקורונה. פרוש, בת 52 ואם לארבעה ילדים מירושלים, אושפזה בתחילת השבוע במצב קל לאחר שנדבקה בנגיף, ומצבה הדרדר במהירות. היא אושפזה במחלקת טיפול נמרץ ונפטרה כעבור זמן קצר. בנה של ביילא, בן 30, אושפז גם הוא בבית החולים כתוצאה מנגיף הקורונה לפני כשלושה שבועות, ומצבו קשה. הוא מורדם ומונשם, ועד כה לא ידוע לו על מות אמו.

כעת הקימה המשפחה קרן לגיוס המונים, כדי שתוכל להתמודד עם המצב: בכתובת הבאה

הלווייתה של ביילא נערכה בירושלים לאחר פטירתה, ובעלה השתתף וספד לה דרך אמבולנס שבו שהה, אך לא יכול היה לצאת ממנו. בן נוסף שלה שאינו מאושפז, לא השתתף בלוויה כי גם הוא חלה בנגיף. אחד מבני המשפחה ספד לה בלוויה, ואמר: "תתפללי לריבונו של עולם שישלח רפואה שלמה לבנך: חיים ליבר מרדכי בן ביילא הנדל, שיוכל לחיות אתנו יחד. ישבנו שבעה מספיק בחיים, תתפללי שלא נצטרך לשבת שוב, תתפללי שנתחזק, שנהיה בריאים, שנוכל להמשיך לחיות".

שוק מחנה יהודה בירושלים במהלך משבר הקורונה, 17 באפריל 2020. נתי שוחט/פלאש 90, פלאש 90
שוק מחנה יהודה בירושלים במהלך משבר הקורונה/פלאש 90, נתי שוחט/פלאש 90

כתוצאה מכך ובשל מגבלות הקורונה, גם השבעה בבית המשפחה נעשית במתכונת מצומצמת מאד, ואף אחד לא יכול לבוא לנחם אבלים בשל העובדה כי בבית שוהים חולים. אשר פרוש, קרוב המשפחה אמר בשיחה עם וואלה! NEWS כי "התחושות הן מאד קשות. זו הייתה פטירה פתאומית. כתבו שהיו לה מחלות רקע, אבל כמו כל אישה בשנות ה-50 לחייה, היה לה אולי סוכר גבוה ולא מעבר לכך".

עוד בוואלה!

האו"ם: מגיפת הקורונה הופכת ממשבר אנושי למשבר זכויות אדם

לכתבה המלאה

פרוש הוסיף ואמר כי "מי שהחזיקה את הבית זו הייתה האמא וכעת היא איננה. זה מצב של חוסר אונים וכעת אנחנו מתגייסים לעזור להם, בתקווה גם שיהיו בשורות טובות עם הבן שאושפז במצב קשה מאד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully