וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותיר אחריו 14 ילדים: ראש ישיבה מבני ברק מת מקורונה בגיל 48

21.4.2020 / 13:38

הרב אהרן טורצ'ין נדבק בנגיף ומצבו הידרדר אף על פי שלא סבל ממחלות רקע. הוא הונשם במשך שבוע, אך בבית החולים איכילוב קבעו את מותו. תלמידו ספד לו: "אם יש לנו משפחה ועבודה - הכול בזכותך". 181 ישראלים מתו עד כה מקורונה

עריכה: אביחי ברוך

הרב אהרן טורצ'ין, בן 48 מבני ברק, מת הלילה (שלישי) מקורונה. לאחר שנדבק בנגיף חלה הידרדרות במצבו והוא הונשם במשך שבוע, למרות שלא סבל ממחלות רקע. הצוות הרפואי בבית החולים איכילוב נאבק על חייו, אך נאלץ לקבוע את מותו.

טורצ'ין הותיר אחריו 14 ילדים, חמישה מהם נישאו. הוא כיהן כראש ישיבה והיו לו תלמידים רבים מהמגזר החרדי. לאחר מותו, נפתח גיוס המונים לטובת אשתו וילדיו.

בני המשפחה ומקורבים ליוו אותו לקבורה בבני ברק, וילדיו אמרו עליו קדיש. אחד המספידים בלוויה אמר כי היה "ראש ישיבה אבל אבא". הוא הוסיף: "אם יש לנו משפחה, ילדים, עבודה, חיים של תורה, כל הנחת תפילין - הכול זה בזכותך. אבא, תודה. אנחנו אוהבים אותך".

הרב חיים אהרן טורצ'ין המת מנגיף הקורונה. -, אתר רשמי
תלמידים רבים מהמגזר החרדי למדו בישיבתו. טורצ'ין/אתר רשמי, -

"אבא היה אדם אהוב שהבין בנפש, במשך שנים הוא שימש כראש ישיבה והציל תלמידים מתקשים. עם ישראל איבד דמות ציבורית מפורסמת אבל אנחנו איבדנו אבא מסור ואיש משפחה אוהב שדאג לכל מחסורנו', הוסיף אחד מבני המשפחה, "תמיד היינו משפחה ברוכת ילדים שמתמודדת כלכלית אבל אף פעם לא הרגשנו את הקושי, אבא הקרין כל כך הרבה סמכות ועוצמה. ידענו שיש על מי לסמוך ואנחנו נמצאים בראש סדר העדיפות שלו. הקורונה עצרה לנו את החיים לנצח, היא גזלה מאיתנו את הדבר הכי יקר בפתאומיות מחרידה ולעולם לא נוכל לחזור להיות המשפחה שהיינו. אנחנו מסתכלים על אמא ורואים את הפחד הנורא בעיניים. אבא ואמא הספיקו לחתן רק חמישה ילדים ועכשיו היא נשארה לבד עם תשעה יתומים בבית. הדאגה לשלומם מוסיפה כאב עצום על האסון, ונוטלת את מעט השפיות שעוד נותרה בנו".

עוד בוואלה!

ראש המל"ל עדכן את גנץ בפרטי הטיפול בקורונה לקראת יום העצמאות

לכתבה המלאה

181 ישראלים מתו עד כה מנגיף הקורונה, מרביתם קשישים. הלילה הלכה לעולמה חולה בת 57 סבלה ממחלות רקע. בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים אישרו לקרוב משפחתה להיכנס ממוגן ולהיפרד ממנה.

מניין הנדבקים בנגיף עלה הבוקר ל-13,883 בני אדם, וחלה ירידה במספר החולים המאושפזים במצב קשה (142) ובמספר המונשמים (113). במקביל, 4,353 ישראלים החלימו ושוחררו לבתיהם.

(עדכון ראשון: 08:53)

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully