וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא נפגשו חודש - ויילדה את גיסתה במפתיע: "מבינים עד כמה חזקים החיים"

20.4.2020 / 15:23

ד"ר גיל שכטר-מאור, מנהלת חדרי הלידה בביה"ח מאיר, לא תשכח את הפסח האחרון בו יילדה במפתיע את אחייניתה. "קיווינו שאהיה במשמרת כשהם יגיעו". לדבריה, יחד עם החששות הרגילים, נוספה ליולדות התמודדות חדשה, הקורונה. "היוצרות התהפכו, אבל אין דבר מחזק יותר מהבאת חיים"

צילום: ערוץ כנסת, עריכה: ניר חן

חג הפסח האחרון ייחקק בזיכרון המשפחתי של משפחת שכטר. האחות הגדולה, ד"ר גיל שכטר-מאור, מנהלת חדרי לידה במרכז הרפואי מאיר, יילדה את ביתו של אחיה יאיר, לאחר שהשניים לא נפגשו למעלה מחודש ימים.

"גיסתי הייתה בסוף חודש תשיעי, מוכנה ונכונה ללדת ואם יש משהו שקיווינו שיסתדר הוא העובדה שירצה הגורל ואני אהיה במשמרת כשהם יגיעו", סיפרה שכטר-מאור לוואלה! NEWS. "לשמחתנו, הצירים שלה התחילו בבוקר המשמרת שלי, יומיים אחרי ערב החג. בימים אלו אנו מחולקים לצוותי עבודה שלא נפגשים ביניהם, על מנת לצמצם כמה שאפשר חשיפה של צוותים לווירוס הקורונה ואנו מקפידים על כך מאוד".

דנית עם גיסתה ד"ר גיל שכטר מאור שיילדה את בתה. באדיבות המצולמים
ד"ר שכטר מאור עם גיסתה דנית והתינוקת/באדיבות המצולמים

"ד"ר שכטר-מאור הוסיפה כי "נוכח המצב, מאז שהתחיל משבר הקורונה, הפסקנו לגמרי את המפגשים המשפחתיים שלנו על מנת לעמוד בהנחיות ולשמור כל אחד על עצמו ועל האחר". לדבריה ארבעת האחים במשפחה קרובים באופן יוצא דופן. אמם נפטרה ממחלת הסרטן בגיל 45 והם תמיד היו שם אחד בשביל השני. "ליוויתי את אחותי בלידה שלה וגם את אחי בלידה הראשונה. לצערי את הלידות השניות של שניהם פספסתי כי הייתי בתת התמחות בחו"ל ולכן זה היה ממש מרגש עבורי להיות איתם בלידה הזו, במיוחד עכשיו".

"דנית, גיסתי, הייתה אצלי במעקב לאורך כל ההיריון ובחודש האחרון נחשפתי לשאלות ולחששות שלה, כמו של כל הנשים ההרות והיולדות היקרות שלנו בימי הקורונה", שיתפה. "המצב אינו רגיל ובנוסף לחששות הטבעיות מהלידה ומהלא נודע, ישנה התמודדות חדשה והיה לי מאוד חשוב להרגיע אותה כמו שאני מרגיעה את שאר המטופלות שלי ולהקל עד כמה שאפשר. היוצרות אמנם התהפכו בשבועות האחרונים, אבל אנו פועלים כל הזמן על מנת ליצור אווירה בטוחה ליולדות שלנו. אין דבר מרגש יותר ומחזק יותר במיוחד בימים אלו מהבאת חיים חדשים לעולם".

עוד בוואלה!

אחרי 29 ימים בהם היה מונשים ומורדם: שב להכרה חולה קורונה בן 45

לכתבה המלאה
יאיר, אחותו  ד"ר גיל שכטר מאור יילדה את בתו. באדיבות המצולמים
"הרגשנו הכי מוגנים בעולם", האח יאיר עם בתו/באדיבות המצולמים

בימים האחרונים נפתח במרכז הרפואי מאיר מתחם חדש ונפרד ליולדות החשודות או חולות בקורונה. "המטרה שלנו היא כמובן בראש ובראשונה לשמור על הבטיחות של היולדות שלנו, התינוקות שלהם והצוות. אנו מקפידים להתעדכן בכל זמן נתון במידע מהארץ ומהעולם וממשיכים לטפל בהן הכי טוב שאנו יודעים", אמרה ד"ר שכטר-מאור.

הרגשנו הכי מוגנים בעולם. באופן שפחות מתאר את הטירוף בימים האלו", המשיכה דנית שכטר, גיסתה של ד"ר שכטר מאור. "גיל היא מהאנשים האלה שאתה יודע שמה שהם לא יעשו, ייעשה בצורה הטובה והמקצועית ביותר. לא יכולנו לחשוב על תרחיש לידה משמח יותר כשאני יודעת שמאחורי המסכה מקבלת את פניה של בתנו היוצאת לאוויר העולם הדודה האהובה שלה", סיפרה.

דנית, גיסתה ד"ר גיל שכטר מאור יילדה אותה. באדיבות המצולמים
"רגע שאי אפשר להסביר במילים". דנית והילדה שלה/באדיבות המצולמים

"המצב מלא סטרס ולחוץ מאליו. ידעתי שדנית אינה יכולה להביא את אימא שלה שתהיה גם איתה בחדר הלידה נוכח ההנחיות החדשות, ושמחתי מאוד והיה לנו נעים במיוחד להיות שם אחת בשביל השנייה", מספרת ד"ר שכטר-מאור. "לידה היא רגע כל כך מיוחד שאי אפשר להסביר במילים, וכשאתה זוכה ליילד מישהו כל כך קרוב אתה מבין עד כמה חזקים החיים - במיוחד בימים אלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully