וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם לתשעה ילדים, ללא מחלות רקע, מתה מקורונה: "טרגדיה בלתי נתפסת"

11.4.2020 / 23:09

מזל דלאל, בת 53, חשה ברע ופונתה לבית החולים הדסה עין כרם, שם הידרדר מצבה במשך יותר משבוע עד שנקבע מותה. קרוב משפחה סיפר כי המשפחה נמצאה בבידוד ושמרה על ההנחיות: "אבל כבד בקהילה". יו"ר זק"א פנה לתושבי העיר: "הישארו בבתים"

צילום: ניב אהרונסון

מזל דלאל, אם לתשעה ילדים בת 53 מבית שמש, מתה הערב (שבת) מנגיף הקורונה. דלאל, שלא סבלה ממחלות רקע, חשה ברע בתחילת השבוע ופונתה לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. "היא עוד הייתה בהכרה מלאה", סיפר מקורב למשפחה על רגעי הפינוי. מאוחר יותר, הדרדר מצבה, היא הייתה מונשמת ומורדמת למעלה משבוע, והיום לאחר הידרדרות, הלכה לעולמה.

לטענת קרוב משפחה, "המשפחה כולה הייתה בבידוד, ושמרו מאוד על ההוראות". אברימי קאף, יו"ר ארגון עזרת אחים ושכן של המשפחה, אמר בשיחה עם וואלה! NEWS כי דלאל "הייתה אישה חזקה מאוד. זו טרגדיה בלתי נתפסת ויש אבל כבד בקהילה. מדובר במשפחה חשובה שמתגוררת בקריה החרדית בבית שמש". דלאל עבדה עם ילדים עם צרכים מיוחדים והותירה אחריה תשעה ילדים, מתוכם שניים נשואים.

מזל דלאל מבית שמש. באדיבות המשפחה, אתר רשמי
אישה חזקה מאוד. מזל דלאל/אתר רשמי, באדיבות המשפחה

מניין המתים מקורונה בישראל חצה הערב לראשונה את רף המאה, ועלה ל-101. עד כה נדבקו בנגיף 10,743 בני אדם, בהם 175 במצב קשה.

עוד בוואלה!

מסתמן: מגבלות תנועה ב-4 רובעים בי-ם, שכונות עם ריבוי חולים יוגדרו "אדומות"

לכתבה המלאה
מתחם היבדק וסע בשועפאט שבמזרח ירושלים 2 באפריל 2020. מאיה הורודניצ'אנו
מצבה הידרדר במשך שבוע/מאיה הורודניצ'אנו

יו"ר זק"א, יהודה משי זהב, הביע זעם בעקבות מותה של דלאל, בטענה כי תושבים בבית שמש לא מקפידים על הנחיות משרד הבריאות. לדבריו, "מקומם ומזעזע שעדיין ישנם מספר בתי כנסת בקריה החרדית אליהם מגיעים עשרות תושבים צעירים ומבוגרים לתפילות, למרות פסק ההלכה של הרבנים שהזהירו מפני הפצת הנגיף".

משי זהב פנה לתושבים: "אני מתחנן, הנגיף אינו מבדיל בין אדם לאדם. חייבים לשמור על כללי משרד הבריאות ולהישאר בבית".

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully