וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מניין המתים מקורונה בארה"ב עבר את איטליה, וכעת הוא הגבוה בעולם

יותר מ-19,600 אמריקנים מתו עד כה לאחר שנדבקו בנגיף, לעומת מספרים נמוכים יותר במוקדי ההתפרצות באירופה. 919 מקרי מוות חדשים נוספו רק ביממה האחרונה, בעוד מניין החולים חצה את רף החצי מיליון. מומחים מזהירים: הסרת מגבלות התנועה תוביל ל-200 אלף מתים עד הקיץ

צילום: רויטרס, עריכה: שאול אדם

מניין המתים מקורונה בארצות הברית זינק היום (שבת) ל-19,600 ועקפה את הנתון המקביל באיטליה. זאת לאחר שבתוך יממה נוספו 919 מקרי מוות חדשים ברחבי המדינה. מספר הנדבקים שבר אף הוא שיאים וחצה את רף החצי מיליון, בעוד הנתון העולמי הוא 1.7 מיליון.

מיד לאחר ארצות הברית בראש רשימת מספר מקרי המוות נמצאת איטליה עם 19,469 מתים ואחריה ספרד עם 16,353. האוכלוסייה האמריקנית גדולה פי חמישה מזו של איטליה, וקרוב לפי שבעה מזו של ספרד.

בארבעת הימים האחרונים מתו מקורונה 2,000 אמריקנים בכל יום. מומחים לבריאות הציבור הזהירו כי מניין המתים בארצות הברית עלול להגיע ל-200 אלף במהלך הקיץ אם מגבלות התנועה שהשאירו את מרבית הציבור בבתים יוסרו תוך 30 יום. המגבלות הוטלו בשבועות האחרונים ב-42 מתוך 50 המדינות, וגבו מחיר כבד על המחסר האמריקני. לפי הערכות כלכלנים, עד סוף החודש מספר המובטלים יעלה ל-20 מיליון וטרם ברור כמה זמן יתאפשר להשאיר עסקים סגורים.

פינוי חולה קורונה בקליפורניה, ארצות הברית, 11 באפריל 2020. רויטרס
פינוי חולה קורונה בקליפורניה, היום/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully