וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ויכוח סתמי": ברק בן עמי הואשם ברצח בתו התינוקת בהוד השרון

1.4.2020 / 16:30

האב בן ה-34 נאשם ברצח בתו בת העשרה חודשים ובניסיון רצח של אשתו ובתו בת השלוש. מכתב האישום עולה כי בן עמי דקר את בת זוגו כמה פעמים, בעוד ניסתה להימלט ולהזעיק עזרה. בהמשך דקר למוות את התינוקת וחנק את הפעוטה. הרקע לתקרית: סכסוך בין בני הזוג

בווידאו: ברק בן עמי מואשם שרצח את בתו התינוקת/צילום: משטרת ישראל, עריכה: אביחי ברוך

כתב אישום הוגש היום (רביעי) נגד ברק בן עמי בגין רצח בכוונה בנסיבות מחמירות של בתו בת העשרה חודשים בהוד השרון, וניסיון רצח של אשתו ובתו הפעוטה בת השלוש. מפרטי המסמך עולה כי ב-6 במרץ, בעקבות ויכוח בין בני הזוג, החליט בן עמי להמית את אשתו ובנותיו ולשים קץ לחייו. בעת שאשתו, א', ישבה על הספה כשהתינוקת בזרועותיה, החל להכות אותה באגרופיו, דחף וחנק אותה בעוד שניסתה להימלט.

בהמשך לקח סכין מהמטבח, דקר את א' כמה פעמים בצווארה עד שנפלה על הרצפה כשהתינוקת נותרה על הספה. בן עמי הוסיף לחנוק ולדקור את אשתו, ולאחר מכן דקר את שתי בנותיו.

ברק בן עמי, האב החשוד ברצח בתו בהוד השרון. 8 במרץ 2020. קובי ריכטר, TPS
החליט לרצוח את בנותיו ואשתו בעקבות סכסוך. בן עמי/TPS, קובי ריכטר

בשלב זה הצליחה א' לקום וניסתה לצאת מהדירה במטרה לקרוא לעזרה - בעוד בן עמי הצליח לדקור אותה שנית. למרות זאת, הצליחה להגיע אל החצר ולצעוק לעזרה. הנאשם השיג אותה, תפס בשערה, ודקר אותה שוב, בבטנה, באמצעות הסכין. א' נפלה על הארץ, והנאשם תפס ברגלה וניסה לגרור אותה אל הדירה, אך עזב אותה משהגיעו למקום אנשים נוספים.

לאחר מכן חזר אל הדירה, חנק את בתו הפעוטה ופצע את עצמו באמצעות סכין. בן עמי חדל ממעשיו כשנכנסו אנשים אל הבית.

בעקבות מעשיו של בן עמי, תוך זמן קצר נקבע מותה של התינוקת. אשתו ובת השלוש סבלו מפצעי דקירה רבים והיא נותחה ואושפזה בבתי חולים.

עוד בוואלה!

מחסומים בליל הסדר: המשטרה תצא במבצע אכיפה בכבישים בערב פסח

לכתבה המלאה
בית המשפחה בהוד השרון בה דקר האב את בנות משפחתו - ה-6 למרץ 2020. אתר רשמי, מערכת וואלה!
הנאשם חדל ממעשיו רק כשנכנסו אנשים למקום. בית המשפחה בהוד השרון/מערכת וואלה!, אתר רשמי

הפרקליטות ביקשה את הארכת מעצרו של בן עמי עד תום ההליכים. בבקשת המעצר כתבה עו"ד ליאת פלג כי "המשיב תקף ודקר את אשתו ואת שתי בנותיו הקטנות - פעוטה כבת שלוש ותינוקת בת עשרה חודשים בלבד - וזאת על רקע ויכוח של מה בכך עם אשתו. כמתואר בכתב האישום, המשיב דקר כל אחת מהן מספר פעמים, ואף לא היסס ורדף אחרי אשתו כאשר זו הצליחה בשארית כוחותיה לצאת מן הדירה על מנת להזעיק עזרה.... מעשיו האלימים, התוקפניים והאכזריים של המשיב, שלא היסס להתנפל על בנותיו ועל אשתו ולדקור אותן פעמים רבות, וזאת על רקע ויכוח סתמי, מלמדים על מסוכנותו הזועקת לבטחון הציבור".

עו"ד רן אלון, שמייצג את ברק בן עמי מטעם הסניגוריה הציבורית, אמר בתגובה: "רק היום הוגש כתב האישום. לאחר שנקבל את חומרי החקירה ונלמד אותם נוכל להגיב באופן ענייני לכתב האישום".


(עדכון ראשון: 15:54)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully