וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חנק, דקר ואמר 'את תמותי היום'": אישום ברצח יוגש נגד האב מהשרון

26.3.2020 / 11:15

המשטרה הודיעה על סיום חקירת האירוע, בו על פי החשד דקר ברק בן עמי למוות את בתו התינוקת ופצע את אשתו ובנותיו הנוספות. לפני כן תקף באגרוף את אשתו בפניה, בעוד היא מחזיקה את בתם

בווידאו: ברק בן עמי מואשם שרצח את בתו התינוקת/צילום: משטרת ישראל, עריכה: אביחי ברוך

"את היום תמותי" - כך אמר לכאורה ברק בן עמי לאשתו ביום בו על פי החשד רצח את בתו התינוקת ודקר את שאר בנות המשפחה, לפי חקירת המשטרה בנושא שהסתיימה היום (חמישי). החקירה העלתה כי הוא היכה את את אשתו באגרוף בפניה כשהיא מחזיקה את בתם התינוקת, ובהמשך חנק אותה, בעודו אומר את המילים לעיל.

על פי המשטרה, לאחר שסבר כי אשתו מתה, הלך למטבח, נטל סכין ודקר את בנותיו. משהבחין כי אשתו החלה לזוז, דקר על פי החשד גם אותה. היא הצליחה להתרומם וכשניסתה לצאת מהבית, דקר אותה בן עמי פעמים נוספות.

ברק בן עמי, האב החשוד ברצח בתו בהוד השרון. 8 במרץ 2020. קובי ריכטר, TPS
ברק בן עמי ובנות משפחתו/TPS, קובי ריכטר

הרצח התרחש לפני כשלושה שבועות, ובמסגרתו נדקרו אשתו של בן עמי, בתם בת ה-3 והתינוקת, בת עשרה חודשים. ברק בן עמי, בן 37 החשוד במעשה, פצע את עצמו ואמר לשוטרים: "אני עשיתי את זה". הרקע למעשה, על פי החשד, הוא סכסוך מתמשך בין בני הזוג. הצהרת תובע צפויה להיות מוגשת בשבוע הבא.

גורם המעורה בפרטים סיפר לוואלה! NEWS על מערכת יחסים עכורה בין בני הזוג שהתחילה ככל הנראה זמן קצר לאחר חתונתם. "מערכת היחסים בין השניים נראתה לכולם תקינה כלפי חוץ, הם לא שיתפו חברים ובני משפחה במה שקורה ביניהם בבית. לא הייתה אלימות בין השניים. אבל שררו יחסים לא טובים. מתברר כי השיח בין בני הזוג בן עמי, היה שיח משפיל ומזלזל לאורך תקופה שכלל חילופי גידופים בין השניים".

מפרטי חקירה שהגיעו לידי וואלה! NEWS עולה כי באותו הבוקר של הרצח הגיע אימה של האישה ליחידת הדיור של הזוג, הביאה תחפושת ואיפור לבנות. לאחר שהסבתא יצאה מיחידת הדיור של השניים, בן עמי החל להתעצבן שהתחפושת לא מספיק מושקעת וריב פרץ בין השניים, אותו ריב שהסתיים ברצח. כשנה לפני הרצח הוא איים עליה פעם אחת, האישה חשבה אז שאלו דברים שנאמרו מכעס תוך כדי מריבה והתעלמה מזה. בן עמי עבר הסתכלות פסיכיאטרית ונמצא כי הוא כשיר לעמוד לדין.

בדיון שנערך בבית המשפט בשבוע שעבר, נציג המשטרה אמר כי "החשוד הודה במיוחס לו ומספר על סכסוך בינו לבין אשתו שפרץ באותו היום של הרצח לדבריו". מנגד, עו"ד רן אלון מהסנגוריה הציבורית המייצג את בן עמי, סיפר את גרסתו של החשוד. "ראיתי שחור בעיניים. נטרפתי, לא יודע מה קרה לי". עורך הדין קרא לסיים את החקירה בהקדם והוסיף כי "אני לא הבנתי איזה מניע מיוחד היה לו. החשוד עצמו מדבר על כל שבאותם רגעים הוא ראה שחור בעיניים ולא שלט בעצמו".

עוד בוואלה!

הרצח בהוד השרון: "מערכת יחסים עכורה מאז החתונה"

לכתבה המלאה
הארכת מעצרו והדיון בעניין ברק בן עמי, האב החשוד ברצח בתו בהוד השרון. כעת, בית משפט השלום בפתח תקווה.8 במרץ 2020. קובי ריכטר, TPS
בן עמי בבית המשפט/TPS, קובי ריכטר

בן עמי, מהנדס בן ה-33, התגורר עם רעייתו בת ה-36 ושתי בנותיו ביחידת הדיור בבית משפחתה של האם בהוד השרון, כשקרובי משפחה נוספים גרו בסמוך אליהם באותו הרחוב. מי שהגיעה ראשונה לזירה באותו יום שישי הייתה אחותה של האם, שמיהרה להתקשר למשטרה בעודה קוראת: "תבואו, כולם פה דקורים!".

לדבריה, היא נכנסה לבית הוריה ושם מצאה את בת השלוש דקורה ומדממת על הספה. לאחר מכן הבחינה באחותה שרועה על הטרמפולינה בחצר הבית, כשהיא מנסה להימלט. ביחידת הדיור של בני הזוג מצאה האחות את התינוקת בת העשרה חודשים במצב אנוש. עם הגעת השוטרים וצוותי ההצלה לזירה, נמצא בן עמי כשהוא פצוע באורח קל עם דקירה בצוואר, ככל הנראה בעקבות ניסיון התאבדות שנכשל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully