וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודה במעשה: ברק בן עמי הוא החשוד ברצח בתו בהוד השרון

בן עמי בן ה-33 הוא החשוד בדקירתה למוות של בתו בת ה-10 חודשים, וכן בפציעתן קשה של אשתו ובתו בת השלוש. חבריו לעבודה אמרו כי לא היו למעשיו שום סימן מקדים: "הוא היה חברמן". בית המשפט השלום בפתח תקווה האריך את מעצרו בעשרה ימים והפנה אותו לבדיקה פסיכיאטרית

צילום: יותם רונן, עריכה: טל רזניק

ברק בן עמי, מהנדס בן 33, הוא החשוד ברצח בתו בת העשרה חודשים בהוד השרון - כך הותר היום (ראשון) לפרסום. בן עמי חשוד בדקירתה למוות של בתו בת העשרה חודשים, וכן בפציעתן באורח קשה של אשתו בת ה-36 ובתו בת השלוש. בית משפט השלום בפתח תקווה האריך את מעצרו בעשרה ימים וקבע כי הוא יישלח לבדיקה פסיכיאטרית.

נציג המשטרה אמר במהלך הדיון כי החוקרים מצאו מניע למעשה והוסיפו כי בן עמי הודה בביצוע המעשים. עם זאת, בתחילה סירב החשוד לפגוש עורך דין.

במקביל, מצבה של הילדה בת השלוש מוסיף להיות קשה. בבית החולים מאיר בכפר סבא מסרו הבוקר כי היא מורדמת ומונשמת ביחידה לטיפול נמרץ ילדים, בעוד מצבה של האם המאושפזת במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים בילינסון בפתח תקווה מוסיף להשתפר. היא מקבלת עדכונים על מצבה של בתה ובהמשך צפויה למסור עדות במשטרה. עוד נמסר מבית החולים בילינסון כי האם תועבר לבית החולים מאיר כדי לשהות לצד בתה.

ברק בן עמי, האב החשוד ברצח בתו בהוד השרון. 8 במרץ 2020. קובי ריכטר, TPS
הודה במעשים. בן עמי ומשפחתו/TPS, קובי ריכטר

לדברי חבר מעבודתו של בן עמי לוואלה! NEWS, מדובר היה באדם חברותי. "אנחנו בהלם, נודע לנו על זה ממש עכשיו. הוא תמיד היה צוחק עם כולם, הוא היה צוחק מכל דבר, חברמן, לא היה לזה שום סימן. אנחנו בהלם מוחלט".

עו"ד רן אלון מהסנגוריה הציבורית, המייצג את החשוד, אמר כי "אין ספק שמדובר על מקרה עם נסיבות טרגיות". הוא הוסיף כי "מדובר על משפחה נורמטיבית לחלוטין. האב אדם נורמטיבי מהיישוב ללא שום עבר פלילי. לא היו הליכי גירושים, הם רכשו בית חדש בצפון. אין שום הסבר לאירוע שהתרחש. יש אינדיקציות למצב נפשי שעלו במהלך החקירה. לדעתי אין מניע. הוא מרבה לבכות ולא מאמין שהאירוע הזה התרחש עליו".

הארכת מעצרו והדיון בעניין ברק בן עמי, האב החשוד ברצח בתו בהוד השרון. כעת, בית משפט השלום בפתח תקווה.8 במרץ 2020. קובי ריכטר, TPS
ברק בן עמי בדין להארכת מעצרו בבית משפט השלום בפתח תקווה, היום/TPS, קובי ריכטר

בן עמי התגורר עם רעייתו ושתי בנותיו ביחידת הדיור בבית משפחתה של האם בהוד השרון, כשקרובי משפחה נוספים גרו בסמוך אליהם באותו הרחוב. מי שהגיעה ראשונה לזירה, ביום שישי בשעה 07:47, הייתה אחותה של האם, שמיהרה להתקשר למשטרה בעודה קוראת: "תבואו, כולם פה דקורים!"

לדבריה, היא נכנסה לבית הוריה ושם מצאה את בת השלוש דקורה ומדממת על הספה. לאחר מכן הבחינה באחותה שרועה על הטרמפולינה בחצר הבית, כשהיא מנסה להימלט. ביחידת הדיור של בני הזוג מצאה האחות את התינוקת בת העשרה חודשים במצב אנוש. עם הגעת השוטרים וצוותי ההצלה לזירה, נמצא בן עמי כשהוא פצוע באורח קל עם דקירה בצוואר, ככל הנראה בעקבות ניסיון התאבדות שנכשל.

לאחר שפונה לבית החולים, נעצר בן עמי והודה בפני השוטרים: "רציתי לרצוח אותן". לדברי המשטרה, לחשוד אין עבר פלילי, וכי מדובר במשפחה שאינה מוכרת להם או לרווחה. אחד השכנים סיפר כי שמע בשעת בוקר מוקדמת קול אישה הצועקת "הצילו!, אימא! תזמינו משטרה". לדבריו, הוא ניסה להיכנס לבית, אבל אחד מבני משפחתה של הנדקרת הדף אותו החוצה, לאחר שהזמין כוחות הצלה בעצמו. אחת השכנות סיפרה הבוקר כי "מדובר במשפחה מקסימה ונורמטיבית".

(עדכון ראשון: 14:06)

3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully