וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצח בהוד השרון: מצבה של בת ה-3 מוסיף להיות קשה, האב יובא להארכת מעצר

הילדה שנדקרה על ידי אביה מורדמת ומונשמת בבית החולים מאיר בכפר סבא, בעוד בבית החולים בילינסון בפתח תקווה חל שיפור במצבה של אמה בת ה-36. לאחר שהודה בחקירתו במעשים המיוחסים לו, ביהמ"ש צפוי להאריך את מעצרו של החשוד בדקירה למוות של בתו התינוקת

צילום: תיעוד מבצעי מד"א

מצבה של הילדה בת השלוש שנדקרה על ידי אביה בהוד השרון מוסיף להיות קשה. בבית החולים מאיר בכפר סבא מסרו הבוקר (ראשון) כי היא מורדמת ומונשמת ביחידה לטיפול נמרץ ילדים. במקביל, מצבה של האם בת ה-36 המאושפזת במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים בילינסון בפתח תקווה מוסיף להשתפר. היא מקבלת עדכונים על מצבה של בתה.

בשעה 13:00 יתקיים בבית משפט השלום בפתח תקווה דיון בהארכת מעצרו של האב בן ה-33 החשוד ברצח בתו בת העשרה חודשים. בחקירתו החשוד קשר את עצמו לאירוע והודה במעשים. לפי הגרסה שמסר לשוטרים, ככל הנראה קדם לאירוע ויכוח בינו לבין אם המשפחה. עם זאת, החשוד טרם סיפק לחוקרים את המניע שהוביל אותו למעשיו. צוות חקירה מיוחד אחראי לבדיקת השתלשלות האירועים והמניע לדקירות, ובהמשך חוקרת ילדים תגבה עדות מבת השלוש שנפצעה קשה. במשטרה עדיין ממתינים להתאוששות האם כדי לגבות את עדותה.

בני המשפחה שבה נרצחה תינוקת בהוד השרון. צילום מסך, אתר רשמי
שיפור במצב האם. בני המשפחה מהוד השרון/אתר רשמי, צילום מסך

האב החשוד בדקירות שוחרר מוקדם יותר היום מבית החולים והועבר לחקירת המשטרה. לאחר שדקר הגבר את בנות משפחתו הוא דקר את עצמו ונפצע באורח קל. עו"ד רן אלון מהסנגוריה הציבורית פגש את האב מהוד השרון לאחר החקירה הראשונה שעבר במשטרת כפר סבא. הוא מסר כי האב "נסער, בוכה בלי סוף ומבולבל".

בית המשפחה בהוד השרון בה דקר האב את בנות משפחתו - ה-6 למרץ 2020. אתר רשמי, מערכת וואלה!
בית המשפחה בהוד השרון, שישי האחרון/מערכת וואלה!, אתר רשמי

אחד השכנים סיפר כי שמע בשעת בוקר מוקדמת קול אישה הצועקת "הצילו!, אימא! תזמינו משטרה". לדבריו, הוא ניסה להיכנס לבית, אבל אחד מבני משפחתה של הנדקרת הדף אותו החוצה, לאחר שהזמין כוחות הצלה בעצמו. על פי קצין משטרה שהגיע למקום, המשפחה לא הייתה מוכרת לשירותי הרווחה. אחת השכנות סיפרה הבוקר כי "מדובר במשפחה מקסימה ונורמטיבית".

בבית משפט השלום בפתח תקווה הוארך ביום שישי מעצרו של החשוד ביומיים, שמורדם ומונשם בבית החולים. צו איסור פורסם הוטל על שמות בני המשפחה. השופטת אמרה כי "עד שיתבהר המצב של הקטינה הפצועה והאם הדיון עלול לפגוע בטובתה".

(עדכון ראשון: 08:30)

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully