וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצח בהוד השרון: קרובי המשפחה שמעו צעקות - ומצאו את הילדה דקורה על הספה

מפרטים ראשונים עולה כי הגבר בן ה-33 דקר למוות את בתו בת השנה ופצע באורח קשה את בתו הנוספת בת השלוש ואשתו, שנמצאה שרועה על הטרמפולינה בחצר. החשוד אמר לשוטרים: "רציתי לרצוח אותן". המשפחה לא מוכרת למשטרה או לגורמי הרווחה. מעצר החשוד הוארך ביומיים

צילום: תיעוד מבצעי מד"א

שכני המשפחה בהוד השרון שבה דקר למוות האב בן ה-33 את בתו התינוקת ופצע את אחותה בת השלוש ואת אמה בת ה-36 באורח קשה, שחזרו את רגעי האימה בשעות הבוקר (שישי) כששמעו את זעקות האם לעזרה. בשעה 7:47 אחותה של האישה התקשרה למוקד 100 ודיווחה על המקרה. האחות סיפרה כי ראתה את אחייניתה בת השלוש דקורה על הספה, ואת אם המשפחה על הטרמפולינה כשגם היא דקורה ומנסה להימלט.

עוד סיפרה האחות כי ביחידת הדיור מאחורי הבית בה התגורר הזוג, נמצאה התינוקת בת העשרה חודשים במצב אנוש. השוטרים איתרו את האב כשהוא דקור בצוואר ובמצב קל, ולאחר פינויו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים מאיר - נעצר. נגד הגבר, שאמר לשוטרים עם מעצרו,"רציתי לרצוח אותן" , לא היו תלונות קודמות ואין לו עבר פלילי. בני המשפחה התגוררו ביחידת דיור בבית משפחתה של האם.

אחד השכנים סיפר כי שמע בשעת בוקר מוקדמת קול אישה הצועקת "הצילו!, אימא! תזמינו משטרה". לדבריו, הוא ניסה להיכנס לבית, אבל אחד מבני משפחתה של הנדקרת הדף אותו החוצה, לאחר שהזמין כוחות הצלה בעצמו. על פי קצין משטרה שהגיע למקום, המשפחה לא הייתה מוכרת לשירותי הרווחה. אחת השכנות סיפרה הבוקר כי "מדובר במשפחה מקסימה ונורמטיבית".

הטרמפולינה עליה נמצאה האישה שנדקרה בידי בעלה בביתם בהוד השרון - ה-6 למרץ 2020. אתר רשמי, אתר רשמי
חצר הבית והטרמפולינה שעליה נמצאה אם המשפחה במצב קשה מאוד, הבוקר/אתר רשמי, אתר רשמי

בבית משפט השלום בפתח תקווה הוארך מעצרו של החשוד ביומיים, שמורדם ומונשם בבית החולים. צו איסור פורסם הוטל על שמות בני המשפחה. השופטת אמרה כי "עד שיתבהר המצב של הקטינה הפצועה והאם הדיון עלול לפגוע בטובתה".

ד"ר איילת זלס מהמחלקה לרפואת חירום ילדים בבית החולים מאיר, סיפרה על הגעתן של שתי הפעוטות, "בשעות הבוקר הגיעו אל המיון שתי ילדות פצועות, האחת במצב קשה עם פצעי דקריה בבית החזה והצוואר. היא הגיע בלי סימני חיים, ונעשו מאמצעי החייאה, אך לצערנו היא נפטרה במהלך הניתוח עצמו. הילדה השנייה גם היא הגיע עם פצעי דקירה והיא יוצבה. היא מאושפזת כרגע במחלקת הילדים".

עוד בוואלה!

אב רצח בדקירות את בתו התינוקת; בת נוספת ואשתו במצב קשה

לכתבה המלאה
בית המשפחה בהוד השרון בה דקר האב את בנות משפחתו - ה-6 למרץ 2020. אתר רשמי, מערכת וואלה!
בית המשפחה בהוד השרון, הבוקר/מערכת וואלה!, אתר רשמי
כיסא התינוק ברכב האב שדקר את משפחתו בהוד השרון - ה-6 למרץ 2020. אתר רשמי, אתר רשמי
כיסא תינוק בכלי הרכב של בני המשפחה בהוד השרון, הבוקר/אתר רשמי, אתר רשמי

"הגענו למקום בכוחות גדולים יחד עם המשטרה", סיפר חובש מד"א עידו שיף. "בחצר הבית שכבה האישה כשהיא בהכרה וסובלת מפציעות בגופה, פראמדיק מד"א החל בטיפול מציל חיים שכלל חבישות ועצירת דימומים ואני המשכתי לתוך הדירה. הביאו אלי ילדה כבת שלוש בהכרה, ביצעתי בדיקה ראשונית והענקנו טיפול ראשוני שכלל עצירת דימום מסכן חיים".

החובש שיף סיפר שהבחין בפעוטה מחוסרת ההכרה באחד החדרים, "יחד עם צוות הניידת טיפול נמרץ ביצענו בה פעולות החייאה והיא פונתה במצב קריטי לבית החולים מאיר הסמוך. דקות בודדות לאחר מכן האישה והילדה שנפצעו באורח קשה פונו גם כן לבתי החולים כשמצבם יציב והגבר פונה במצב קל".

"חייהן של נשים לא נמצאים בסדר העדיפויות"

מנכ"לית שדולת הנשים, מיכל גרא מרגליות, אמרה בתגובה לאירוע כי "תינוקת בת עשרה חודשים נרצחה בידי אביה, שגם ניסה לרצוח את האם וילדה נוספת, בת שלוש. זה רצח מתועב, ששובר את הלב. זאת לא הפעם הראשונה בה גבר מבצע מעשה כל כך קיצוני, ובכל זאת מעני הטיפול דלים מאוד".

לדבריה, "עשרות אלפי נשים וילדות וילדים מאוימים על בסיס יומיומי, אבל חייהן של נשים וביטחונן לא נמצאים בסדר העדיפויות של המדינה. בימים הקרובים יתחיל סבב נוסף של מו"מ קואליציוני. זה הזמן למדיניות ברורה וחסרת פשרות שנועדה לשנות את המצב, שתכלול טיפול משמעותי עבור גברים אלימים וחינוך לשוויון מגדרי לילדים וילדות. רק כך נציל את הנשים והילדות מהרצח הבא".

(עדכון ראשון: 10:09)

4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully