וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אב רצח בדקירות את בתו התינוקת; בת נוספת ואשתו במצב קשה

מחקירה ראשונית עולה כי בן ה-37 דקר את בתו בת ה-10 חודשים שמתה מפצעיה בבת החולים, וכן את בתו בת השלוש ואשתו בת ה-36 שנפצעו באורח קשה. הגבר נפצע קל לאחר שדקר את עצמו. האב אמר לשוטרים: "רציתי לרצוח אותן"

צילום: תיעוד מבצעי מד"א

גבר בן 33 מהוד השרון חשוד כי דקר למוות היום (שישי) את בתו התינוקת בת העשרה חודשים בהוד השרון. בנוסף, האב חשוד כי פצע את בתו הנוספת בת השלוש במצב קשה, ואת אמה בת ה-36 במצב קשה מאוד. על פי החשד, הגבר דקר את בנותיו ואת אישתו ולאחר מכן דקר את עצמו ונפצע קל. הפצועים פונו לבתי החולים מאיר שבכפר סבא ובלינסון שבפתח תקווה. לדברי בית החולים מאיר, מצבה של האם קשה מאוד ונשקפת סכנה לחייה.

על פי קצין משטרה שהגיע למקום המשפחה לא הייתה מוכרת לשירותי הרווחה. מחקירה ראשונית עולה כי בני המשפחה התגוררו ביחידת דיור בבית משפחתה של האם. משפחתה שמעה את זעקותיה בשעות הבוקר והתקשרו למשטרה שהגיעה תוך זמן קצר. אחת השכנות סיפרה הבוקר כי "מדובר במשפחה מקסימה ונורמטיבית".

האב, שפונה לבית החולים מאיר, נעצר, ושוטרים משגיחים עליו ממיטתו. לדבריו, "רציתי לרצוח אותן". מהמשטרה נמסר כי הוא ללא עבר פלילי ועל כן הרקע לאירוע אינו ברור. במקביל, המשטרה החלה בגביית עדויות מהשכנים ומבני המשפחה המתגוררים ברחוב.

זירת אירוע בדקירה בהוד השרון בה כבר דקר את בנו בן השנה ופצע את אשתו וילדה נוספת בת 3 - ה-6 למרץ 2020. צילום מסך, צילום מסך
זירת האירוע, הבוקר בהוד השרון/צילום מסך, צילום מסך

לדברי אחותה של הנדקרת, היא איתרה אותה על הטרמפולינה בחצר הבית כשהיא פצועה ומנסה להימלט. בנוסף, מצאה את אחייניתה בת השלוש שרועה על הספה, ואת אחותה בת העשרה חודשים ביחידת הדיור, כשהיא במצב אנוש.

"הגענו למקום בכוחות גדולים יחד עם המשטרה", סיפר חובש מד"א עידו שיף. "בחצר הבית שכבה האישה כשהיא בהכרה וסובלת מפציעות בגופה, פראמדיק מד"א החל בטיפול מציל חיים שכלל חבישות ועצירת דימומים ואני המשכתי לתוך הדירה. הביאו אלי ילדה כבת שלוש בהכרה, ביצעתי בדיקה ראשונית והענקנו טיפול ראשוני שכלל עצירת דימום מסכן חיים".

הטרמפולינה עליה נמצאה האישה שנדקרה בידי בעלה בביתם בהוד השרון - ה-6 למרץ 2020. אתר רשמי, אתר רשמי
הטרמפוליה עליה נמצאה האישה, כשהיא פצועה קשה. היום בהוד השרון/אתר רשמי, אתר רשמי

החובש שיף סיפר שהבחין בפעוטה מחוסרת ההכרה באחד החדרים, "יחד עם צוות הניידת טיפול נמרץ ביצענו בה פעולות החייאה והיא פונתה במצב קריטי לבית החולים מאיר הסמוך. דקות בודדות לאחר מכן האישה והילדה שנפצעו באורח קשה פונו גם כן לבתי החולים כשמצבם יציב והגבר פונה במצב קל".

(עדכון ראשון: 08:12)

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully