וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם מהצפון חשודה שדקרה את בנה התינוק ופצעה אותו באורח קשה

18.12.2019 / 18:40

האם, צעירה בת 23, התקשרה למוקד 100 של המשטרה ומסרה כי בנה בן השנה נפצע מדקירות, וכן אמרה כי היא נפצעה גם כן. כוחות משטרה שהגיעו למקום אוספים ממצאים בזירה וחוקרים את נסיבות האירוע

תוכן גולשים - שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

המשטרה חושדת כי אם מהצפון דקרה היום (רביעי) את בנה התינוק ופצעה אותו באורח קשה. האם התקשרה למוקד 100 של המשטרה ודיווחה כי היא פצועה בעצמה.

במקביל התקבלה הודעה נוספת על פעוט שהגיע למרפאה מקומית בעילוט שבגליל התחתון, כשהוא פצוע באורח קשה ועל גופו סימני דקירה. שוטרים הוזנקו למקום יחד עם צוות רפואי שפינה את הפעוט בן השנה לבית החולים רמב"ם שבחיפה ובמקביל מעניק טיפול רפואי לאם בזירת האירוע.

מחקירה ראשונית עולה כי האם, צעירה בת 23, ככל הנראה פצעה את בנה באמצעות כלי חד ומיד לאחר מכן הזעיקה את המשטרה. שוטרים עצרו את החשודה והחקירה נמשכת.

ניידת המשטרה מחוץ לביתה של האם החשודה שדקרה את בנה בעילוט 18 בדצמבר 2019. צ, צילום מסך
החקירה נמשכת. שוטרים מחוץ לבית בעילוט, היום/צילום מסך, צ

"בשל הפציעה הקשה של התינוק, הוא לא יכול היה לנשום ולא ניתן היה להכניס צינור הנשמה בדרך הרגילה", סיפר פראמדיק מד"א מוחמד שיבלי, "בכל רגע הייתה סכנה ממשית לחייו ומצבו היה קריטי. אני במד"א כבר עשר שנים, עוסק יום יום בהצלת חיים, אבל מעולם לא דמיינתי שאזדקק לבצע פרוצדורה מורכבת ונדירה כל כך בתינוק בשטח. היה מדהים לראות את מצבו מתייצב תוך כמה רגעים ואני מקווה כל כך שמצבו עוד ישתפר. עשיתי כל שביכולתי על מנת להציל את חייו", אמר.

בחודש שעבר הפרקליטות הגישה לבית משפט השלום באשקלון כתב אישום נגד זיאד אעבדין, שוהה בלתי חוקי, בגין גרימת מותה של תינוקת באשקלון לפני כחודש. בתחילה, אעבדין, בן זוגה של אם התינוקת, נחשד ברצח, אולם סעיף הרצח הוסר מכתב האישום והוא הוחלף בסעיף פחות חמור של גרימת מוות ברשלנות. מעצרו של אעבידן הוארך עד ליום רביעי לבחינת חלופת מעצר.

(עדכון ראשון: 15:11)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully