וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצח בהוד השרון: האב החשוד הודה במעשים בחקירתו

הגבר שדקר למוות את בתו התינוקת ופצע באורח קשה את אשתו בת ה-36 ובת נוספת בת שלוש, מסר גרסתו למשטרה. ככל הנראה, לאירוע קדם ויכוח בין ההורים, אך עדיין לא ידוע מה המניע. מצבה של האם יציב, אך היא טרם יצאה מכלל סכנה. הפעוטה בת השלוש מורדמת ומונשמת במצב קשה

צילום: תיעוד מבצעי מד"א

הגבר בן ה-33 החשוד ברצח בתו התינוקת ובפציעתן הקשה של בת נוספת בת שלוש ושל אשתו בת ה-36, קשר את עצמו לאירוע בחקירה שנערכה היום (שבת) - והוא הודה במעשים. לפי הגרסה שמסר לשוטרים, ככל הנראה קדם לאירוע ויכוח בינו לבין אם המשפחה. עם זאת, החשוד טרם סיפק לחוקרים את המניע שהוביל אותו למעשיו. צוות חקירה מיוחד אחראי לבדיקת השתלשלות האירועים והמניע לדקירות, והמשך חוקרת ילדים תגבה עדות מבת השלוש שנפצעה קשה. במשטרה עדיין ממתינים להתאוששות האם כדי לגבות את עדותה.

האב החשוד בדקירות שוחרר מוקדם יותר היום מבית החולים והועבר לחקירת המשטרה. לאחר שדקר הגבר את בנות משפחתו הוא דקר את עצמו ונפצע באורח קל. האם נותקה ממכשיר ההנשמה, ומצבה השתפר - אך הוא עדיין מוגדר קשה. הפעוטה בת השלוש מורדמת ומונשמת בבית החולים מאיר שבכפר סבא.

עו"ד רן אלון מהסנגוריה הציבורית פגש את האב מהוד השרון לאחר החקירה הראשונה שעבר במשטרת כפר סבא. הוא מסר כי האב "נסער, בוכה בלי סוף ומבולבל". מחר יובא האב לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בפתח תקווה.

בני המשפחה שבה נרצחה תינוקת בהוד השרון. צילום מסך, אתר רשמי
בני המשפחה מהוד השרון/אתר רשמי, צילום מסך

אתמול בשעה 7:47 אחותה של האישה התקשרה למוקד 100 ודיווחה על המקרה. האחות סיפרה כי ראתה את אחייניתה בת השלוש דקורה על הספה, ואת אם המשפחה על הטרמפולינה כשגם היא דקורה ומנסה להימלט.

עוד סיפרה האחות כי ביחידת הדיור מאחורי הבית בה התגורר הזוג, נמצאה התינוקת בת העשרה חודשים במצב אנוש. השוטרים איתרו את האב כשהוא דקור בצוואר ובמצב קל, ולאחר פינויו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים מאיר - נעצר. נגד הגבר, שאמר לשוטרים עם מעצרו,"רציתי לרצוח אותן" , לא היו תלונות קודמות ואין לו עבר פלילי. בני המשפחה התגוררו ביחידת דיור בבית משפחתה של האם.

עוד בוואלה

הרצח בהוד השרון: קרובי המשפחה שמעו צעקות - ומצאו את הילדה דקורה על הספה

לכתבה המלאה

"משפחה מקסימה ונורמטיבית"

אחד השכנים סיפר כי שמע בשעת בוקר מוקדמת קול אישה הצועקת "הצילו!, אימא! תזמינו משטרה". לדבריו, הוא ניסה להיכנס לבית, אבל אחד מבני משפחתה של הנדקרת הדף אותו החוצה, לאחר שהזמין כוחות הצלה בעצמו. על פי קצין משטרה שהגיע למקום, המשפחה לא הייתה מוכרת לשירותי הרווחה. אחת השכנות סיפרה הבוקר כי "מדובר במשפחה מקסימה ונורמטיבית".

בבית משפט השלום בפתח תקווה הוארך מעצרו של החשוד ביומיים, שמורדם ומונשם בבית החולים. צו איסור פורסם הוטל על שמות בני המשפחה. השופטת אמרה כי "עד שיתבהר המצב של הקטינה הפצועה והאם הדיון עלול לפגוע בטובתה".

(עדכון ראשון: 10:48)

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully