וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד ברצח בתו התינוקת בהוד השרון: "נטרפתי, לא יודע מה קרה לי"

17.3.2020 / 18:46

מחקירת המשטרה עולה כי המניע של ברק בן עמי, שדקר למוות את בת העשרה חודשים בביתם, הוא סכסוך שפרץ בינו לבין אשתו. סנגורו של החשוד סיפר את גרסתו: "ראיתי שחור בעיניים". בית משפט השלום בפתח תקווה האריך את מעצרו בשמונה ימים נוספים

צילום: יותם רונן, עריכה: טל רזניק

בית משפט השלום בפתח תקווה האריך היום (שלישי) בשמונה ימים את מעצרו של ברק בן עמי, החשוד ברצח בתו התינוקת בהוד השרון. על פי המשטרה, המניע של בן עמי, שדקר למוות את בתו ופצע קשה את אשתו ובתו בת השלוש, נוגע למערכת היחסים בין בני הזוג. נציג המשטרה בדיון אמר כי "החשוד הודה במיוחס לו ומספר על סכסוך בינו לבין אשתו שפרץ באותו היום של הרצח לדבריו".

מנגד, עו"ד רן אלון מהסנגוריה הציבורית המייצג את בן עמי, סיפר את גרסתו של החשוד. "ראיתי שחור בעיניים. נטרפתי, לא יודע מה קרה לי". עורך הדין קרא לסיים את החקירה בהקדם והוסיף כי "אני לא הבנתי איזה מניע מיוחד היה לו. החשוד עצמו מדבר על כל שבאותם רגעים הוא ראה שחור בעיניים ולא שלט בעצמו".

ברק בן עמי, האב החשוד ברצח בתו בהוד השרון. 8 במרץ 2020. קובי ריכטר, TPS
מסתמן כי סכסוך בין בני הזוג הוא המניע למעשה. בן עמי ומשפחתו/TPS, קובי ריכטר

גורם המעורה בפרטים אמר לוואלה! NEWS כי נגבו עדויות מהוריו של בן עמי וכן ומהוריה של רעייתו, מהם עולה כי הם לא ידעו דבר על מערכת היחסים העכורה בין השניים אותו גורם הוסיף כי ככל הנראה הזוג הסתיר מהסביבה ומהמשפחה הקרובה את החיכוכים ביניהם. בשלב זה, החוקרים טרם גבו עדות מבתם בת השלוש של הזוג, שנפצעה קשה מאוד מהדקירות של אביה. מהדיון בהארכת המעצר היום עלה כי ייתכן שבהמשך יערך עימות במשטרה בין ברק בן עמי לבין רעייתו.

הארכת מעצרו והדיון בעניין ברק בן עמי, האב החשוד ברצח בתו בהוד השרון. כעת, בית משפט השלום בפתח תקווה.8 במרץ 2020. קובי ריכטר, TPS
בן עמי בדיון בהארכת מעצרו, היום/TPS, קובי ריכטר

בן עמי, מהנדס בן ה-33, התגורר עם רעייתו בת ה-36 ושתי בנותיו ביחידת הדיור בבית משפחתה של האם בהוד השרון, כשקרובי משפחה נוספים גרו בסמוך אליהם באותו הרחוב. מי שהגיעה ראשונה לזירה, ביום שישי לפני שבועיים בשעה 07:47, הייתה אחותה של האם, שמיהרה להתקשר למשטרה בעודה קוראת: "תבואו, כולם פה דקורים!".

לדבריה, היא נכנסה לבית הוריה ושם מצאה את בת השלוש דקורה ומדממת על הספה. לאחר מכן הבחינה באחותה שרועה על הטרמפולינה בחצר הבית, כשהיא מנסה להימלט. ביחידת הדיור של בני הזוג מצאה האחות את התינוקת בת העשרה חודשים במצב אנוש. עם הגעת השוטרים וצוותי ההצלה לזירה, נמצא בן עמי כשהוא פצוע באורח קל עם דקירה בצוואר, ככל הנראה בעקבות ניסיון התאבדות שנכשל.

לאחר שפונה לבית החולים, נעצר בן עמי והודה בפני השוטרים: "רציתי לרצוח אותן". לדברי המשטרה, לחשוד אין עבר פלילי, וכי מדובר במשפחה שאינה מוכרת להם או לרווחה. אחד השכנים סיפר כי שמע בשעת בוקר מוקדמת קול אישה הצועקת "הצילו!, אימא! תזמינו משטרה". לדבריו, הוא ניסה להיכנס לבית, אבל אחד מבני משפחתה של הנדקרת הדף אותו החוצה, לאחר שהזמין כוחות הצלה בעצמו. אחת השכנות סיפרה הבוקר כי "מדובר במשפחה מקסימה ונורמטיבית".

(עדכון ראשון: 12:43)

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully