וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו ייכנס לבידוד עד לסיום החקירה האפידמיולוגית של היועצת שנדבקה

ראש הממשלה החליט כי הוא וצוותו ישהו בבידוד עד תום החקירה, אף על פי שלשכתו אמרה מוקדם יותר כי לא בא במגע עם היועצת שלו שאובחנה כחיובית לנגיף. בתום החקירה יקבע נתניהו יחד עם רופאו מועד לסיום הבידוד. בכנסת איתרו את המועדים בהם שהתה במשכן ויידעו את הח"כים

צילום: דוברות ראש הממשלה

ראש הממשלה בנימין נתניהו וצוותו צפויים להיכנס היום (שני) לבידוד, זאת לאחר שיועצת הכנסת והחרדים רבקה פאלוך, נמצאה הלילה חיובית לווירוס. לפי לשכת ראש הממשלה, ההערכה הראשונית היא כי אין צורך שנתניהו ישהה בבידוד כיוון שלא היה עמה במגע קרוב ומבדיקה ראשונית עולה כי השניים לא שהו יחד בחדר אחד בשבועיים האחרונים, אולם נתניהו החליט לשהות בבידוד עד לסיום החקירה האפדימיולוגית. בתום החקירה, ייקבעו ראש הממשלה ורופאו מועד ליציאה מהבידוד".

"נדגיש כי בשבועות האחרונים מקפידים ראש הממשלה וסביבתו על הקפדה יתרה של הנחיות משרד הבריאות, בליווי רופאו האישי, ומקיים את רוב הדיונים בשיחות וידאו ממעונו", נמסר מלשכתו של נתניהו. "ראש הממשלה וסביבתו יפעלו על פי הנחיות משרד הבריאות".

פאלוך נבדקה אתמול לאחר שבעלה אובחן ביום חמישי כחולה קורונה, וכעת היא נמצאת בבידוד. על פי גורמים בלשכת ראש הממשלה, לפני ימים ספורים פאלוך שהתה בקרבת שרים בלשכה, באותו היום שבו נמצא בעלה כחיובי לנגיף.

ראש הממשלה, בנימין נתניהו עם היועצת שלו לענייני חרדים רבקה פאלוך 4 במרץ 2020. ראובן קסטרו
צפוי להיכנס לבידוד למשך שבוע. נתניהו והיועצת פאלוך שנדבקה בקורונה/ראובן קסטרו

קצין הכנסת, ניצב יוסף גריף, ערך לאורך היום בדיקה במצלמות המשכן, נוכח פניית משרד הבריאות לכנסת ועדכונו על תוצאות בדיקותיה של פאלוך. בבדיקת המצלמות עולה כי עוזרת ראש הממשלה ביקרה בכנסת בשלושה תאריכים רלוונטיים - 16, 23 ו-26 במרץ.

אולם, בתום בדיקת סרטוני האבטחה של הכנסת עולה כי על פניו, אף אחד מהאנשים ששהו באותם ימים רלוונטיים בכנסת לא נצרך להיכנס לבידוד, וכי לאורך כל היום לא קיימה פאלוך שום מגע קרוב עם אף חבר כנסת או עובד כנסת. עם זאת, בכנסת מבהירים כי במתחם לשכת ראש הממשלה ובמזנון הח"כים אין מצלמות ועל כן המשך התחקיר של משרד הבריאות יקח זאת בחשבון בבדיקתו.

נתניהו וסביבתו הקרובה עברו לפני כשבועיים בדיקות קורונה, ולא נמצאו חיוביים לנגיף. הבדיקות נעשו אז על פי הנחיות סמנכ"ל ביטחון וחירום במשרד ראש הממשלה, כשלאף אחד מהנבדקים לא הופיעו סימפטומים טרם הבדיקה.

(עדכון ראשון: 11:27)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully