וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יועצת של ראש הממשלה נתניהו נדבקה בקורונה

30.3.2020 / 1:45

רבקה פאלוך, יועצת הכנסת והחרדים של רה"מ, נמצאה חיובית בבדיקת קורונה שערכה, יממה לאחר שבעלה אובחן כחולה. כעת היא שוהה בבידוד. גורמים במשרד ראש הממשלה: נפעל על פי הנחיות משרד הבריאות

צילום: דוברות ראש הממשלה

יועצת הכנסת והחרדים של ראש הממשלה בנימין נתניהו, רבקה פאלוך, נמצאה הלילה (שני) חיובית לנגיף הקורונה. פאלוך נבדקה אתמול לאחר שבעלה אובחן ביום חמישי כחולה קורונה, וכעת היא נמצאת בבידוד. על פי גורמים בלשכת ראש הממשלה, לפני ימים ספורים פאלוך שהתה בקרבת שרים בלשכה, באותו היום שבו נמצא בעלה כחיובי לנגיף.

כעת, במשרד בוחנים את השלכות המקרה, וכן את הצורך בבדיקות נוספות בלשכה. גורמים במשרד ראש הממשלה מסרו כי יפעלו על פי הנחיות משרד הבריאות.

נתניהו וסביבתו הקרובה עברו לפני כשבועיים בדיקת קורונה, ולא נמצאו חיוביים לנגיף. הבדיקות נעשו אז על פי הנחיות סמנכ"ל ביטחון וחירום במשרד ראש הממשלה, כשלאף אחד מהנבדקים לא הופיעו סימפטומים טרם הבדיקה.

ראש הממשלה, בנימין נתניהו עם היועצת שלו לענייני חרדים רבקה פאלוך 4 במרץ 2020. ראובן קסטרו
בלשכתו יפעלו על פי ההנחיות. נתניהו ופאלוך/ראובן קסטרו

בתוך כך, אתמול בשעות הצהריים נכנס לבידוד ח"כ יעקב טסלר (יהדות התורה) עד ל-2 באפריל, זאת לאחר ששהה ליד אדם שנדבק בנגיף. קצין הכנסת, ניצב יוסף גריף, עודכן בנושא. טסלר הצטרף לשורת שרים וחברי כנסת שנכנסו לבידוד, בהם שר התחבורה בצלאל סמוטריץ', שר הפנים אריה דרעי והשר לשיתוף פעולה אזורי צחי הנגבי.

השרים הנגבי ודרעי נכנסו לבידוד לאחר שנכחו בכינוס חירום של ראשי המועצות האזוריות בכפר המכביה, יחד עם ראש מועצת מרחבים, שי חג'ג', שהודיע כי הוא אובחן כחולה בקורונה. גם חברי הכנסת רם בן ברק ואלון שוסטר (חוסן לישראל) נכנסו לבידוד ביתי לאחר שנכחו באותה פגישה עם חג'ג'. במהלך הכנס, הם ישבו לצדו של חג'ג', המכהן גם כיו"ר מרכז המועצות האזוריות. בכינוס השתתף גם אדם נוסף, בעלה של אחת מהחולות בקורונה, ולכן עלה החשד שגם הוא נדבק בנגיף.

עוד בוואלה!

מניין חולי הקורונה בישראל - 4,247; טראמפ: מתקרבים לשיא התמותה

לכתבה המלאה

עם הידיעה על הידבקותו של חג'ג', דוברות הכנסת הודיעה כי שלושת חברי הכנסת ייכנסו לבידוד. "ממידע שהגיע בשעה האחרונה לקצין הכנסת, ניצב יוסף גריף, שהו שלושת חברי הכנסת: רם בן ברק, אלון שוסטר וצחי הנגבי בשבוע שעבר במחיצתו של שי חג'ג', ראש מועצת מרחבים, שאובחן כחולה קורונה. בשיחה שקיים ניצב גריף עם אודי קליין - סגן ראש לממונה על בריאות הציבור במשרד הבריאות, נמסר לו כי הנושא הובא לידיעתו של המשרד ועל כן כבר נוצר קשר עם חברי הכנסת אשר קיבלו הנחיה להיכנס לבידוד מידי", נמסר מהכנסת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully