וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמואל מת מקורונה לאחר השיט עם אשתו באיטליה: "עשה מה שאהב"

28.3.2020 / 22:05

שמואל ספרי, אזרח ישראלי בן 82 מחיפה, מת לאחר שנדבק בנגיף הקורונה לאחר שיט שאליו יצא יחד עם אשתו בצפון איטליה. הוא מת לאחר כמה ימים שבהם אושפז בבית חולים. קונסול ישראל ברומא נמצא בקשר עם משפחתו ומסייע לה

צילום: רויטרס, עריכה: ניר חן

שמואל ספרי, אזרח ישראלי בן 82 מחיפה, מת היום (שבת) לאחר שנדבק בנגיף הקורונה באיטליה. הוא שהה יחד עם רעייתו בשיט בסבונה שליד טורינו בצפון המדינה, ולאחר שהתגלה כחולה בקורונה הוא אושפז בבית חולים, ולאחר כמה ימי טיפול נקבע מותו.

קונסול ישראל ברומא, איתן אברהם, ליווה את שמואל ומשפחתו מהרגע בו נודע כי חלה, והוא ממשיך לעמוד בקשר ולסייע למשפחתו. רעייתו נמצאת כעת בבידוד במתקן צבאי בטורינו, כאשר קונסול ישראל ברומא וקב"ט הקהילה בטורינו, דואגים לה ותומכים בה.

בתו, מירי ציטרון, אמרה לוואלה! NEWS כי "הם עלו לספינה ב-24 בפברואר, להפלגה בקריביים עם עצירות בטנריף, גיבלרטר, מלגה וונציה. שני נוסעים שהיו על הספינה אובחנו כנשאי הנגיף והורדו מהשיט". היא הוסיפה כי "לאחר מכן הודיעו להם שהספינה לא תעגון בוונציה והיא תסתיים חמישה ימים מוקדם יותר, כי המגפה התפשטה באיטליה. רק ב-15 למרץ הם נכנסו לבידוד, אמא שלי דיברה איתי ואמרה שאבא חלש מאוד ולקחו אותו לבית החולים. נתקלנו בהרבה בעיות כדי להביא את אבא לארץ, ולכן החלטנו על שריפת הגופה". בתו סיפרה כי "אבא שלי אהב לטוס לחו"ל זה היה חלק מחייו, מבחינתנו זאת נחמה שהוא מת כאשר עשה את מה שאהב".

שמואל ספרי בן ה-82 מחיפה שמת מנגיף הקורונה בבית חולים באיטליה. 28 במרץ 2020. ללא, אתר רשמי
שמואל ספרי, הישראלי שמת מקורונה באיטליה/אתר רשמי, ללא

בתוך כך, הסוכנות להגנת האזרחים באיטליה מסרה כי 889 בני אדם נוספים מתו מנגיף הקורונה במדינה. בכך חצה מניין הקורבנות את רף העשרת אלפים, ועלה ל-10,023. עוד נמסר כי מספר החולים בווירוס במדינה הוא 92,472 בני אדם.

עוד בוואלה!

התפרצות הקורונה באיטליה: מניין הקורבנות חצה את העשרת אלפים

לכתבה המלאה

מספר המתים הכולל באיטליה, כתוצאה מהידבקות בנגיף הקורונה, ל-10,023 - המספר הגבוה ביותר בעולם. בנוסף לכך, אתמול עקפה איטליה את סין, שבה פרץ הווירוס לראשונה, במספר הנדבקים, והיא שנייה רק לארצות הברית מבחינת מספר הנדבקים, עם 86,498. אתמול מתו 919 בני אדם במדינה, לפני כן היו 712 מקרי מוות ביום חמישי, 683 ביום רביעי, 743 ביום שלישי ו-602 ביום שני. בנוסף לכך, מבין הנדבקים בפריסה ארצית, 12,384 חולים התאוששו לחלוטין ושוחררו לביתם.

(עדכון ראשון 21:51)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully