וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקי כדורגל והופעות: אלו האירועים שבסכנת ביטול בגלל התפשטות הקורונה

משרד הבריאות הכריז על ביטול התכנסויות מעל ל-5,000 איש, מה שמעמיד בסכנה שורה של אירועי ספורט ותרבות המתוכננים לשבועות הקרובים. בין היתר, נמצאים בסכנת ביטול משחקי כדורגל וכדורסל, וכן הופעות ואירועים המוניים לחג הפורים

-

בעקבות ההגבלות החדשות שעליהם הודיע היום (רביעי) משרד הבריאות, כחלק מהמאבק בהתפשטות נגיף הקורונה בישראל, נמצאים אירועים מתוכננים רבים בסכנת ביטול. שר הבריאות יעקב ליצמן, הודיע כי ייאסרו התכנסויות גדולות של יותר מ-5,000 איש. לפיכך בין היתר, נמצאים בסכנת ביטול משחקי כדורגל וכדורסל, וכן הופעות ואירועים המוניים לחג הפורים.

כבר הערב אמורים להתקיים בישראל ארבעה אירועי ספורט גדולים - כולם אמורים למשוך למעלה מ-5,000 איש: משחק הכדורסל שבו מכבי תל אביב תארח את אנאדולו אפס הערב במסגרת היורוליג בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב יתקיים ללא קהל. משחק הכדורגל בין הפועל תל אביב להפועל רעננה במסגרת רבע גמר גביע המדינה יתקיים כרגיל כי נמכרו אליו פחות מ-3,000 כרטיסים. ב-19:15 אמורה לארח הפועל ירושלים את פריסטרי היוונית בליגת האלופות של פיב"א. ב-20:15 אמורה מכבי חיפה לארח את הפועל באר שבע במסגרת רבע גמר גביע המדינה. משרד הבריאות כבר הודיע כי מרתון ירושלים, שתוכנן ל-20 במרץ, יבוטל.

בהמשך להודעת משרד הבריאות, הודיעה עיריית תל אביב-יפו כי היא פועלת בהתאם להנחיות משרד הבריאות ולא תקיים אירועים עירוניים, שבהם משתתפים יותר מ-5,000 איש. "בכל מקרה, רייב הפורים שהיה צפוי להתקיים ביום שישי הקרוב נדחה עקב מזג האוויר הסוער הצפוי בסוף השבוע", מסרו. "כרגע לא מתוכננים אירועים גדולים נוספים בימים הקרובים וכל אירוע מתוכנן ייבחן לגופו".

עיריית רמת גן הודיעה כי היא בוחנת את הנחיות משרד הבריאות, ותפרסם את ההשלכות והמסקנות לגבי קיום או צמצום האירועים העירוניים לרבות אירועי פורים הקרובים והמסיבות הפרטיות המתוכננות בעיר. ראש עיריית גבעתיים רן קוניק מסר כי הוא יקיים הערב ישיבת הערכות עירונית מיוחדת עקב ההנחיות החדשות של משרד הבריאות.

עומר אדם בסמי עופר. אלדד אלוני,
הופעה באצטדיון סמי עופר בחיפה/אלדד אלוני

בנוסף לכך, בחג הפורים המתקרב צפויים כמה אירועים המוניים שנמצאים כעת בסכנת ביטול. בירושלים תוכנן ב-11 למרץ קרנבל פורים מכיכר ספרא לכיכר ציון ומדרחוב בן יהודה. כמו כן, תוכננה מסיבת תחפושות גדולה בשכונת נחלאות ומסיבה נוספת במתחם התחנה בעיר. בתל אביב תוכנן פסטיבל מוזיקה אלקטרונית בגני התערוכה עם כמה מגדולי ז'אנר הטכנו בארץ ובעולם. בנוסף לכך, תוכנן אירוע עדלאידע בפלורנטין ופסטיבל פורים בפארק אריאל שרון, גכולם ב-10 במרץ. יומיים לאחר מכן תוכננה גם מסיבת רחוב ברוטשילד.

אירועי עדלאידע נוספים שנמצאים כעת בסכנת ביטול תוכננו גם בעכו, במודיעין ובשדה בוקר ב-6 למרץ, בצפת ב-8 למרץ ובחולון ב-10 למרץ.

בנוסף לאירועי הספורט, גם הופעות ואירועי מוזיקה ותרבות רבים נמצאים כעת בסכנת ביטול. בהיכל מנורה בתל אביב, שמכיל 10,383 מקומות צפויות מחר ומחרתיים הופעות של ישי ריבו ונתן גושן. בהמשך החודש מתוכנן אירוע מיוחד ליום האישה והופעה של נסרין קדרי.

במשרד הבריאות הכריזו על שורת ההגבלות הנוספות, במסגרת עליית המדרגה בהתפשטות נגיף הקורונה בישראל. בין היתר, נמסר כי על אזרחים ששבים לישראל מצרפת, גרמניה, שווייץ אוסטריה וספרד להיכנס לבידוד ביתי רטרואקטיבי למשך שבועיים. בנוסף לכך, לא יאושרו התכנסויות של יותר מ-5,000 איש. ההנחיות, שפורסמו לראשונה בוואלה! NEWS, נכנסות לתוקף מיידי, והן מחייבות מעתה ואילך.

(עדכון ראשון 17:18)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully